Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Har du nå problem med det eller?Gottis skrev:och vart ska jag köra om dje har du tänkt på gräsmattan lr
På midlanda går det då kanonbra att köra om ute på gräset.
Har du nå problem med det eller?Gottis skrev:och vart ska jag köra om dje har du tänkt på gräsmattan lr
Alicia skrev:Det är väl lugnt så länge det är torrt, enkelt att sopa..
Men frågan är hur det blir om det regnar..?
Kommer det grus och sand in på banan så blir det lerpöl och det kommer bli omjöligt för RR-hojarna att köra
Wheeliegirl skrev:På Sviestad hade vi iaf ev. tänkt att asfaltera en bit av gruset innan man kör ut på RR-banan igen. På det viset hinner motarderna bli av med gruset på däcken och det blir en bättre ingång tillbaka till banan...
Wheeliegirl skrev:18/6 Göteborg, Roadracing och SuperMoto
Stads-Supermoto-raceChris Ash skrev:De kan köra ett gatrace istället, inne i centrala Göteborg, som Macau GP, som grädde på moset kommer lobotomerade fullblodsgalningar från Storbritannien att vallfärda till Götet.
Vettetusan om jag skulle ställa upp på det, iofs är det väl inge sämre säkerhetsmässigt än Kinnekulle....Supermoto skrev:Stads-Supermoto-race
Fy fan så häftigt det skulle vara....
Och dessutom genomförbart på riktigt (vi åker ju inte så fort...).
Chris Ash skrev:De kan köra ett gatrace istället, inne i centrala Göteborg, som Macau GP, som grädde på moset kommer lobotomerade fullblodsgalningar från Storbritannien att vallfärda till Götet.
Supermoto-rider skrev:det låter bra och kommer säkert att fungera , kommer ni att göra grusdelen längre än vad den är idag ?? blir det ett riktigt och långt platåhopp istället för lastbilslämmarna vi körde på i år ??
Magnus skrev:Ja det är ju bara att köra samma sträckning som Göteborgsvarvet. 21 km madness
Gottis skrev:Vi lär ju ha hemma plan Magnus kan tänka när vi tar och kör full fart upp för avenun
Magnus skrev:Ja så kan vi ju fuskträna lite innan också
Gottis skrev:Kan Don Q kör race hoj på gatan så kan vi
det är ju bara att ta spårvangs spåret ingen risk att komma i fel spår bara av med däcken och köra på fälgen ju
Supermoto-rider skrev:jag har varit med här och diskuterat några dagar nu , intressant sida , med många sköna inlägg , bl.a . dina även om jag inte alltid hänger med
Jag, Wheeliebruden och HW _borde_ veta mer än övriga eftersom vi sitter rätt så insyltade (minst sagt) i respektive klubbars arrangerande av just SM-SM. Gustav är bara ovanligt observant och drar smarta slutsatser. Men vi (åtminstone jag) kan inte säga att nåt är säkert när det ännu inte är det. Slutsatsen man kan dra är att när jag säger "jag tror att.." så är det troligen lite mer värt än när nån icke-insatt "tror det blir såhär...".Supermoto-rider skrev:*snip*
men samtidigt blir jag fascinerad av dem , Gustav O , HW , Wheeliegirl och Suprmoto och med deras källa som ett vakande öga här på debatten , hoppas att den säkra källan har påverkats av debatten här
mer inlägg önskas och jag tänker bli kvar här ett tag till
Eller så är det trädgårdsola ;DSupermoto skrev:Var du med och körde vårt rejs i Örebro förresten??
Det var bara en kille til lfrån KGA med förutom trädgårdsola om jag inte minns fel...
Olof Eriksson skrev:Eller så är det trädgårdsola ;D
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |