MMC-stakarna sitter inte original i nån hoj ännu.
Har även otroligt svårt att tro att de kommer sitta i 09orna men jag har jättehjärna fel eftersom de är tokbra.
Känner inte till ett enda haveri som orsakats av de stakarna förutom att Sörehalls bajk i år rasade ett par gånger pga tillverkningsfel.
I SM i år känner jag till minst sju hojjar som kört med dem (Husa, Sukka, Yamma, Highland). Hela Husa-VM-teamt och Lazarini (Yamma) har även kört med dem i VM i år och Martin Lind körde med dem de två åren han körde Husa i VM. Husas VM-team i Enduro har dessutom kört med dem ett par år nu.
Kolla gärna officiella referenslistan på hemsidan...
Enduro
Joakim Ljunggren (Husaberg FE450), World Champion WEC EJ, 2006 & 2007
Björne Carlsson (Husaberg FE501), 4th place in WEC E3, 2007
Motocross
Mats Nilsson (Yamaha YZF250/450 Rinaldi), Swedish Champion in MX2, 2007 Swedish Champion in MX3, 2007
Jonas Edberg (Honda CRF450), Swedish Champion Speedcross, 2007 Runner-up in Swedish MX1, 2007 3rd place in Swedish MX3, 2007
Supermoto
Joakim Engström (Husaberg FS650), Swedish Champion in S2, 2007
Henning Brockerud (Husaberg FS450), Swedish and Norwegian Champion in S1, 2007
Jochen Jasinski (Husaberg FS650), German Champion in S2, 2007
Martin Lind, Martin was the first Swede to compete in the Supermoto World Championships in 2005 and 2006. At that time competing with a Husaberg FS650 equipped with a con rod from us. Now he is working for Swedish based Highland competing in the Swedish Championships.
Johan Lennartsson (Yamaha YZF450), 7th place in Swedish S1
John Stambeck (Suzuki 493), 4th place in Swedish S2
Det lät ju bra... Ang staken i 09 husorna så fick jag höra det av en återförsäljare.. Vet inte sanningsgraden