Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Bogesund...vad e det
*ironi*
*ironi*
Mattias skrev:Jag genar alltid så mycket jag kan. Ser jag gamla damer eller barn vid vägkanten försöker jag köra så nära jag kan. Med lite tur gör jag illa dom!
Mattias skrev:Jag genar alltid så mycket jag kan. Ser jag gamla damer eller barn vid vägkanten försöker jag köra så nära jag kan. Med lite tur gör jag illa dom![/QUOT]
Hittade en ny avatar till dig Mattias.
Så här ser den ut>>>> :kocko
God jul.
Exakt! DÖD ÅT FOTGÄNGARE OCH BOFASTA!Triggerhappy skrev:Självklart...va fäen har man annars titanknäpuckar till ??
Det är någon form utan gård som ligger där. Har spelat fotbollsturnering där som liten (ok, mindre) Det finns även hästar 50m ifrån vägen.twinner skrev:Han kanske har småbarn där han bor?
Triggerhappy skrev:Finns inge coolare än att komma till vaxholmstorg å parkera med en halv emmaljunga på högerpucken...helst med lite sommargäst på vänsterpucken !
Mattias, ditt slöo, julen e slut nu var e min klibba ???
Triggerhappy skrev:Mattias, ditt slöo, julen e slut nu var e min klibba ???
twinner skrev:Du är bara bitter för att du inte har en prilla längre .(inte jag heller iofs
De viktigaste e att man kör så hårt man bara kan hela tiden o rastarTriggerhappy skrev:Finns inge coolare än att komma till vaxholmstorg å parkera med en halv emmaljunga på högerpucken...helst med lite sommargäst på vänsterpucken !
Mattias, ditt slöo, julen e slut nu var e min klibba ???
En annan skön väg är svinninge mellan vaxholm o åkersberga där en riktig högTriggerhappy skrev:VA fäen sitter hela Åkersberga å surfar på SH mitt i natten ????
Åkerstorp e mitt !!!
Mattias: JALLA JALLA !!!
Äh..ta det när du nyktrat till föresten....kanske kommer nån annan konstig klibba !
MR.E skrev:En annan skön väg är svinninge mellan vaxholm o åkersberga där en riktig hög
fartsväg me mycket 200+ i långsveparna
MR E
Vik hädan ungjävel jag har svaret på den ; i sommar du kommer att få bli varm i klädernaMR.E skrev:En annan skön väg är svinninge mellan vaxholm o åkersberga där en riktig hög
MR E
Klockrent långsveparn vid marinan är en av mina favoriterTriggerhappy skrev:Poppar popcorn å sätter mig vid infarten till Svinninge marina......greppar blåa flaggan beredd att viffta!
MR.E skrev:En annan skön väg är svinninge mellan vaxholm o åkersberga där en riktig hög
MR E
Triggerhappy skrev:Poppar popcorn å sätter mig vid infarten till Svinninge marina......greppar blåa flaggan beredd att viffta!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|