Han kanske har grubblat på det hela hösten, men inte upptäckt SH förrän i december.arv skrev:Hur kommer man och tänka på 'surgubben på bogesund' i slutet av december?
StämmerLucky Luke skrev:Han kanske har grubblat på det hela hösten, men inte upptäckt SH förrän i december.
Galne Dansken skrev:Det är 2 ställen på Bågesundet vart det är lönt att slå av; Elleboda, Bogesund..
En del folk och häster springar runt där och det gör ont att köra på dom. Sen ka dom tröttna på roadrajsingen oxå - vilket kanske var anledningen till att Farbror Blå mä familj vistas där i en period i somras..
Så SNÄLLA, slå av dom 2 ställen så min bana är kvar när jag ve gazza lite
Att det sen är vettigt att vär xtra uppmärksam v. golfen, Karlsudd och båtklubben är en annan sak..
NB - Enda problem jag har haft är sporthojer som tror dom kör på en engelsk väg
Han tröstar sin kompis.freddexwing skrev:Va fan gör denna smileyn?
arv skrev:Hur kommer man och tänka på 'surgubben på bogesund' i slutet av december?
Men vadå han ser ju bara om sin egen gård men när han kommer ut i sin x5 suv så e ju han bäst(enl han)jag har mött (det) mitt i generatorkurvan han på fel sid!! De va pulshöjande :kockoyonsson skrev:stanna och ge honom stryk med motiveringen att han kunnat döda dig.
icko skrev:Hörde om nå psycho som strödde ut hö längs bogebanan me, e de samma person?? Skottpengar på sån typer!!!!
MR.E skrev:I somras va de nån som hade hällt ut diesel i alla kurvorna
MR E
Absolut inte omöjligt men endel av spillen låg faktiskt i innerspårenLånga farbron skrev:Tro det kallas Lastbil eller Buss, kan heta traktor också.
HA d e ju bara för att du har starr som du trodde att d låg hö där el va d för d gick så sakta för dig i ytterspåretMR.E skrev:Absolut inte omöjligt men endel av spillen låg faktiskt i innerspåren
MR E
Ha ståhle fick visst bråttas i leran.Mr.kekke skrev:HA d e ju bara för att du har starr som du trodde att d låg hö där el va d för d gick så sakta för dig i ytterspåret
Fråga ståle vad han gjorde i ytterspåret.
Jag har mina aningar vad d rör sig om.HAHAMR.E skrev:Ha ståhle fick visst bråttas i leran.
har du nån aning varför våra andra trådar är nedstängda
MR E
Speed_Love skrev:Men jag har hört att Mr Kekke o Mr E kör som kärringar... Gubben blev väl lack för att de kör så illa....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|