Sag filmen pa natet for nagon dag sedan och misstankte det skulle bli en livad debatt pa SH.
Eftersom jag bor I USA sedan nagra ar tillbaka sa anser jag mig veta lite om hur det ar har borta.
Lustigt nog verkar valdigt fa se detaljerna I filmen, det ar en idiot till SUV forare som villigt forsoker
doda allt I sin vag eller sa ar det mongon till hojakare som gor en hona av en fjader...
Lite saker att fundera pa...
Varfor tok-glor hojakaren pa foraren av SUV'en under en langre tid innan han kor in framfor och
medvetet bromsar sa han blir pakord ? Hastighetsgransen ar 50mph, d.v.s. 80km/h, det ar en trefilig
vag utan motande trafik... varfor stanna ?
Om detta ar goa gla'a gubbar fran SMC (appropa Malaren runt) varfor kor dom flesta utan regskylt ?
Nagon namnde segregation... det ar inte allt for ovanligt att den har typen av "gang" bestar av
mindre lyckligt lottade manniskor och samtidigt forekommer det en ganska omfattade rasism mot
aseater... kina tar over varlden o.s.v. Sa fundera lite pa vad som hander nar en "guling" kommer
glidande I en RR bland en grupp manniskor som tycker varlden ar orattvis.
Vidare ar det ganska vanligt forekommande att man har arrangerade olyckor som inkomstkalla.
Betala $5000 nu eller jag stammer dig pa varenda krona du har...
Om man tittar pa filmen sa blir bilen omringad redan vid forsta stoppet, enligt rapporter pa natet
sa hade hojakarna redan da upptratt hotfullt och bl.a. skurit sonder dacken.
Gissningsvis hande nagot innan filmen startade, formodligen en skitsak som retade upp hojakarna,
har ingen aning om vems fel det var, men nar val man stannar forsta gangen sa finns det inte en
chans in hvete att jag hade stannat kvar om man borjat ge sig pa bilen med vald.
Det jag inte forstar ar varfor han kor in mot stan... jag hade definitivt stannat kvar pa highway
och hoppats att snuten kom fram I tid.
Det finns mycket notter har borta och med vapen nara till hands vet man aldrig vad man har
att vanta, sa den som postade en bild fran DieHard med Bruce Willis och skylten I hate n----s,
hade en valdigt stor poang...
//Magnus