J-Bone
Ny medlem
Nybadad sukka, gött med tvätthall på jobbet
Vad gör du rent bromsskivorna med?
Gott, välkommenHärlig tråd! Har precis köpt en bandit 1200n som första hoj och lusläser tråden för fullt nu
Välkommen hitHärlig tråd! Har precis köpt en bandit 1200n som första hoj och lusläser tråden för fullt nu
skulle behöva bättra på färgen på några ställen, ramen vid knäna och lite på tanken där sadeln legat och skavt.
Har en svart -00:a, vilken färg ska man köpa?
Upptäckte att jag kunde halvera min årsförsäkring på hojen genom att byta till Suzuki märkesförsäkringar från Bilsport & MC. Synd att min årsförfallodag var i februari..
Ska hojen vara inlåst nattetid då, någon som har Suzuki märkesförs?
Vilka bolag har avställningsbar försäkring? Jag har Folksam för det va det enda jag kunde hitta som körde med avställningsbar, jag har ju bara en hoj åt gången i trafik och måste kunna ställa av/på som jag vill....
Jag har suzuki märker försäkring hos if, tror jag betalade 2100 helår ganska så billigt för att ha en hoj helförsäkrad även när man inte kör
j-bone vart hittade du ljuddämparen ? ser häftigt ut ...kan tro att det inte är mycket dämpning där ?
Jag kollade upp Suzuki märkesförsäkring via Länsförsäkringar, man behöver inte ha den i garage nattetid, däremot två godkända lås.2100 är skit bra
Vad för speciella regler gäller?
garage på natten på hem adressen?
något mer?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|