Suzuki Bandit 1200-tråden

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
MT09 -17
Lurad?

mad:SUDDEN-BORÅS svarar ej på mail eller telefon sen jag skickat xenonlysen enl ök för 400kr+frakt till honom.Några pengar har jag ej sett till....har jag blivit lurad?Han verkade ju trevlig vid kontakt innan.
..:gnissla

holm44

feb

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2009
Hoj
2007, BMW K1200R Sport
Ja det heter ju Bandit-tråden!:smasha
Man skulle också kunna säga att han bara är en ljusskygg person?

Last edited:

Moo65k

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2009
Hoj
RD125 z500 GPz600R GSX750EF GoldWing 1200 Suzuki 1200s 03'a
mad:SUDDEN-BORÅS svarar ej på mail eller telefon sen jag skickat xenonlysen enl ök för 400kr+frakt till honom.Några pengar har jag ej sett till....har jag blivit lurad?Han verkade ju trevlig vid kontakt innan.
..:gnissla

holm44

Skit har du hans mobil nummer så kan du kolla vad han heter och var han bor sen kolla om det är någon annan här dom bor i närheten.
Så kan vi knaka på hem hos honom och hämta dina pengar

feb

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2009
Hoj
2007, BMW K1200R Sport
Hum, Holm, man kanske inte blåser någon och riskerar en massa för 400 spänn? Har du kollat så det inte hänt honom något osv..
Sen behöver man kanske inte påminna om det här med att sälja/köpa prylar på nätet utan att säkra upp betalningsförfarandet. Finns ju en mängd tjänster för det. Bussgods mot efterkrav är ju billigt och smidigt t.ex. Eller Blocketpaketet.

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
MT09 -17
Hum, Holm, man kanske inte blåser någon och riskerar en massa för 400 spänn? Har du kollat så det inte hänt honom något osv..
Sen behöver man kanske inte påminna om det här med att sälja/köpa prylar på nätet utan att säkra upp betalningsförfarandet. Finns ju en mängd tjänster för det. Bussgods mot efterkrav är ju billigt och smidigt t.ex. Eller Blocketpaketet.

NJA,jag tyckte att 460 spänn inte var så mkt att krångla med,men där ser man.Skickade en solpanel en gång till en gubbe i Älvsbyn o det gick bra,fick min 1000-lapp.Ja,han kanske ligger o solar i Thailand,lider på sjukhus eller t.o.m. vilar på bårhus.Eller sitter hemma o flinar.
Jag avvaktar ett tag,har hans namn o adress:smasha

feb

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2009
Hoj
2007, BMW K1200R Sport
Nyservad och synkat förgasarna, det sista var kanon, har alltid tyckt att den har varit lite ryckig runt 2000 varv och nu började det bli vid tomgång också. Men jäklar vad jämnt den går nu. :)
De tipsade om bänkning för ännu bättre, fast var kan man få det fixat närmast Växjö?

Moo65k

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2009
Hoj
RD125 z500 GPz600R GSX750EF GoldWing 1200 Suzuki 1200s 03'a
Nyservad och synkat förgasarna, det sista var kanon, har alltid tyckt att den har varit lite ryckig runt 2000 varv och nu började det bli vid tomgång också. Men jäklar vad jämnt den går nu. :)
De tipsade om bänkning för ännu bättre, fast var kan man få det fixat närmast Växjö?

Vad gav du för synk av förgasarna.
Min går lite ryckig vid snigel fart *^▁^*

feb

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2009
Hoj
2007, BMW K1200R Sport
De funderade och felsökte lite innan de kom på att det kunde vara synkningen, gick på 1500 ca. Tog det samtidigt som vanliga servicen.

Cliff Barnes

Sporthojsnörd
Gick med
3 Feb 2004
Hoj
Moto Guzzi 1000SP
Fet den ser ut Nordman, ser nästan ut som svingen är förlängd, är det en synvilla?

Lägger in 2 Bilder från premiere turen för nån vecka sen, vad gillar ni plexi avgas upphängningen och kedjeskyddet ?
Har också införskaffat clipons och nytt sadelöverdrag men inte hunnit pilla dit det.

BB12 (1 av 3).jpgBB12 (1 av 1).jpg

Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Fet den ser ut Nordman, ser nästan ut som svingen är förlängd, är det en synvilla?

Lägger in 2 Bilder från premiere turen för nån vecka sen, vad gillar ni plexi avgas upphängningen och kedjeskyddet ?
Har också införskaffat clipons och nytt sadelöverdrag men inte hunnit pilla dit det.

View attachment 359886View attachment 359887

Gillar den skarpt. Vad är det för lyse?
Byt inte styre!

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.

View attachment 359886View attachment 359887

Vad är det för knasare på den? Nåt mer gjort på spisen? :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln