mad:SUDDEN-BORÅS svarar ej på mail eller telefon sen jag skickat xenonlysen enl ök för 400kr+frakt till honom.Några pengar har jag ej sett till....har jag blivit lurad?Han verkade ju trevlig vid kontakt innan.
..
holm44
Ja det heter ju Bandit-tråden!
Man skulle också kunna säga att han bara är en ljusskygg person?
Hum, Holm, man kanske inte blåser någon och riskerar en massa för 400 spänn? Har du kollat så det inte hänt honom något osv..
Hum, Holm, man kanske inte blåser någon och riskerar en massa för 400 spänn? Har du kollat så det inte hänt honom något osv..
Sen behöver man kanske inte påminna om det här med att sälja/köpa prylar på nätet utan att säkra upp betalningsförfarandet. Finns ju en mängd tjänster för det. Bussgods mot efterkrav är ju billigt och smidigt t.ex. Eller Blocketpaketet.
Nyservad och synkat förgasarna, det sista var kanon, har alltid tyckt att den har varit lite ryckig runt 2000 varv och nu började det bli vid tomgång också. Men jäklar vad jämnt den går nu.
De tipsade om bänkning för ännu bättre, fast var kan man få det fixat närmast Växjö?
De funderade och felsökte lite innan de kom på att det kunde vara synkningen, gick på 1500 ca. Tog det samtidigt som vanliga servicen.
Jag ber om ursäkt...han har betalt nu,jag hade nog för bråttom att misstro
holm44
Fet den ser ut Nordman, ser nästan ut som svingen är förlängd, är det en synvilla?
Lägger in 2 Bilder från premiere turen för nån vecka sen, vad gillar ni plexi avgas upphängningen och kedjeskyddet ?
Har också införskaffat clipons och nytt sadelöverdrag men inte hunnit pilla dit det.
View attachment 359886View attachment 359887
Fet den ser ut Nordman, ser nästan ut som svingen är förlängd, är det en synvilla?
Lägger in 2 Bilder från premiere turen för nån vecka sen, vad gillar ni plexi avgas upphängningen och kedjeskyddet ?
Har också införskaffat clipons och nytt sadelöverdrag men inte hunnit pilla dit det.
View attachment 359886View attachment 359887
Tjena.
Så härligt väder i dag.
Bjuder på några bilder:
View attachment 359877
View attachment 359879
View attachment 359878
Ser riktigt elak ut, blev bra med nya röret
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar