jyx
offroad, sport, custom...allt funkar
Finns färdiga kit plug-n-play på ebay.co.uk
Funkar det med lyse från england, pekar inte halvljuset åt fel håll ? en kompis fick anmärkning på det när han besiktigade sin UK importerade sv1000
Finns färdiga kit plug-n-play på ebay.co.uk
Vid 2 inch mod så luftskruvarna enligt Brinken vara utskruvade "3 turns" menar han hela 360 graders varv? Eller 180 graders varv? Håller på med en mod nu och på den är skruvarna 1.5 hela varv ut. Gissar att någon skruvat in dem från 2.5 varv för att feta upp lite när dom monterat slipon men är inte helt säker?
Kör ni med tjockare olja i gaffeln? Någon som testat med större oljemängd istället? Tips?
Dåligt med respons här så jag citerar väl mig själv...
Fortsättningsvis så såg trottelnålarna ut så här. Kan väl inte vara standard? Är dessa nålar redan uppshimsade? Mätte brickorna till 3 mm totalt.
Vid 2 inch mod så luftskruvarna enligt Brinken vara utskruvade "3 turns" menar han hela 360 graders varv? Eller 180 graders varv? Håller på med en mod nu och på den är skruvarna 1.5 hela varv ut. Gissar att någon skruvat in dem från 2.5 varv för att feta upp lite när dom monterat slipon men är inte helt säker?
....kör med originalpipan och har inte borrat hålet i luftburken än, söker efter ljuddämpare, om någon har en över så PM:a gärna.
3 turns är 3 varv. I orginal ska det vara 1 3/4 varv ut från botten för Mikuni BST36SS (96-99) och 3 varv för Mikuni BSR36SS (01-02). Brickorna på dina nålar är som dom ska vara.
Funkar det med lyse från england, pekar inte halvljuset åt fel håll ? en kompis fick anmärkning på det när han besiktigade sin UK importerade sv1000
Nope, inga problem att besikta för mig iaf. Jag har typen som kallas "twin dominator" köpt från UK.
Aha, du menar sånna här, http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Belysning/Dubbellyse-mattsvart-82746/
Min drar ca 0,65l/mil. Är ditt luftfilter rent? Hur är bestyckningen av förgasarna?
Bensinkranen vriden till "PRI"? Been there, done that. Twice...
Nej. Bensinkranen är på "on".
en flotör har väl "hängt" sej, starta o åka en sväng kan räcka för att åtgärda problemet.
Hörrni! är sugen på att bli en "bandit"...
Men, finns ju bara den fula versionen med kåpa på blocket i norrland.....
Nån som konverterat en bandit med kåpa till en utan kåpa som kan skriva en rad om hur bökigt det är?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|