Last edited:
Jeeeezzz.Elgasen skrev:
Har lyckats värva en polare till banditträsket men han behöver ju en ljuddämpare passande en 96:a... så om någon har en sån liggande så får ni gärna skicka ett PM
Någon som vet vart jag kan köpa sådana till min Bandit 1200 N från 1997? Tycker ni att man ska köpa både fram och bak eller räcker det med frambromsen?
Tacksam för svar.
(Har hittat på Ebay i Tyskland för 125 euro men köper hellre i SWE.)
Jag byter av säkerhetsmässiga skäl: vill ha bättre frambroms, sen är det ju kul om det är snyggt också. Jag har läst mig till och pratat med folk som bytt och alla rekommenderar och säger att det är den billigaste och mest effektiva åtgärd man kan göra för att öka hojens prestanda beträffande stoppförmåga.
Byter bara fram, det är ju där den nya slangen gör som mest nytta.
Håller ni med eller...?
Helrätt att byta båda, blir ju snyggare som du säger. Jag kände för att vara lite ekonomisk för en gång skull, därför blev det bara fram. Blåa beställde jag tydligen, kul färg hoppas dom är bra
Har ni 2 tutor på era Banditer? Jag har bara en som låter alldeles för lite.
Vart köper man tutor, är de universal eller modellspecifika tro
OK, tack för svaren. Tänker väl främst på besiktningen, ska dit i maj o man vill ju inte "åka dit" på en kass tuta
FreddeMeck
En sån här tut blir det imorgon med 110 Db högfrekvens
Såg att det fanns med hög och låg frekvens, köp en av varje så låter det nog riktigt bra. Det kommer jag att göra.
kollar lite på dom här men dom måste gömmas för fulare finns nog inte!
Hej,ska till o byta h-munstycken på B12 -04.( Enl mod 1)Främre skjutande gasvwire verkar ju lätt o lossa,mrn den bakre dragande ser ju omöjlig ut.Är det bättre o lossa uppe vid handtaget eller far det iväg 1.000.000 småprylar då?Säkert många som vet o jag är tacksam för tips......Vidare , är det relativt enkelt att höja nålarna om så behövs med endast tankdemontering...?
Bäst är det o jobba med demontering/montering tidsmässigt i en följd annars funderar man väl...hur skulle den här sitta,osv.Minnet är lite visset.
MVH holm44
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |