KGK
1200
dagsetapper på närmare 150 mil. Någon med erfarenhet av detta på en Bandit?
kört dryga 100 på en dag, med en -02 eller -01, går ganska bra, nya 1250 gör det ännu bättre.
dagsetapper på närmare 150 mil. Någon med erfarenhet av detta på en Bandit?
Överväger en XJ 900 Diversion med förhöjt kåpglas eller en BMW R 1100 RS för att köra till Italien i slutet av sommaren. Kommer bli några rejält långa dagsetapper på närmare 150 mil. Någon med erfarenhet av detta på en Bandit? Kunde kanske vara ett alternativ? Hur lång är räckvidden vid motorvägskörning i vägvinnande tempo?
De flesta tycker att 150 mil är övermaga oavsett hoj. Men det handlar bara om hur mycket tid man ger sig och konsten att göra så få stopp som möjligt. Att hålla hjulen rullande. Är impoernad av förbrukningen om den ligger på endast 0,55/mil vid 130-140. Finns flera varianter av högre glas? Något som utmärker sig som bäst?Dagsetapper på 150 mil är nog väldigt optimistiskt, med någon av de hojarna du räknat upp, men 100 mila skall gå bra. Själv ligger mina längsta med banditen på ca 90 mil med en förbrukning i ca 130-140km tempo på ca 0,55 milen dvs ca 25-30 mil mellan tankningarna. Reserven är ca 4,5 liter så på autobahn får man slå av på tempot när man går över på reserven, då det kan vara 4-5 mil mellan tankställen. Förhöjt kåpglas är ett måste för komforten i högre hastigheter.
hur mycket går det att sänka en suzuki 1200 bandit -98 och vad behöver man för delar vart köper man dom
Vad ska man ha för tryck i däcken?
Jag har en tysk handbok och vet inte riktigt vad som står =)
De flesta tycker att 150 mil är övermaga oavsett hoj. Men det handlar bara om hur mycket tid man ger sig och konsten att göra så få stopp som möjligt. Att hålla hjulen rullande. Är impoernad av förbrukningen om den ligger på endast 0,55/mil vid 130-140. Finns flera varianter av högre glas? Något som utmärker sig som bäst?
Bakstötdämpare -1997.
Dags att börja rycka i min orginalare...denna där dämparenheten (ej fjädern) är den total kass eller går de att använda och bara styva upp med en bättre/styvare fjäder?
...fan inte sugen på att ge 1500:- för en gamal dämpare från skroten...*grubbel*
Måste köpa lite grejer till Suzy. Har kikat en hel del på www.bikebandit.com
Dollarkursen är ju rätt så låg nu så priserna är rätt så bra (tror jag iaf).
Är det någon som har handlat därifrån eller har hört något om denna "shop"?
Hurra, hurra.
Idag firar vi att min Bandit fyller 3000 mil.
ja då är mann ägare till en 1200 bandit s -99 .
är de någon somm har en sänknings satts till salu (ÄR 161CM LÅNG) eller vad gör jag mvh micke
Jag skall gå på Metallica. Skall du?
Blev 125 mil på skurken i lördags funkade fint... aningen öm bakdel dock
Då har du en bit kvar av inkörningen. Nu är det dags för 5400 mila servicen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|