Strunta i SMCs knix och gå med i Södertälje Kart Racing Club istället. Det körs supermoto på Tuvängen varje söndag och tisdag. Det finns mycket info i FB-gruppen Supermoto @ Tuvängen Ring.Lotten föll på en DRZ400SM till slut!
Måste säga att j#vlar vad rolig hoj. Det är nog det roligaste jag har kört i hojväg hittills.
Nu sitter det dock bigbore 434, FCR39mm fugge, full yoshi titanium-system, KN-filter, yoshi CDI-box och hotcams stage 2. Så man kan väl kanske inte jämför med orginal
Köpte hojen igår, körde sista knixen på tuvängen idag. Måste säga att jag fick jäkligt blodad tand av att flänga runt den på banan där.
Dock glömde jag DB-killern hemma, så första varvet fick jag bullerflagg (96DB). Fick dock fortsätta, men ligga och dra på en högre växel och inte dra på för fullt på rakan
Körde grön grupp, iom att det var första gången, så det var ju trafikstockning halva tiden. Men nästa säsong blire att slänga in DB-killern och hoppa upp till gul iaf.
Strunta i SMCs knix och gå med i Södertälje Kart Racing Club istället. Det körs supermoto på Tuvängen varje söndag och tisdag. Det finns mycket info i FB-gruppen Supermoto @ Tuvängen Ring.
Har du någon bild på hojen? Det låter misstänkt likt min gamla DRZ:a som jag såg var till salu nyss...
Jaså? Det låter ju ännu roligare. Knixen får man ju inte köra om i kurvor osv, eller "bomba" så att säga.
Kan slänga in bild sen. Knappt hunnit ta någon Men det är inte omöjligt att det är din. Låg inte så många ute. Svart 07:a med KTM-lyse.
http://www.arvidzone.se/picture.php?/5434/category/61
Där är en bild från knixen.
Ja, jag läste det där om glykolen i kylaren. Osäker på vad som sitter i nu. Barkbusters sitter iaf på.
Ska runt och skaffa nya handtag idag, så får se om dom har kraschpuckar för fotpinnarna också.
Fast helst vill jag byta mina ventiler innan jag kör hårt på bana. Hade tänkte göra det i vinter
Måste och måste. Det är rekommenderat med andra kammar
I och med att dom inte är ett stycke gods, utan två - hopsvetsade.
Det är en ganska liten kostnad jämfört med att byta topp och kolv om en ventil går i två delar.
Ska ner till Tuvängen idag och kolla på träningen. Få lite tips och ställa frågor
Äh, live on the wild side och börja racea redan nu. Tyvärr hinner jag inte till träningen idag, men ska nog åka på söndag. Se till och fixa till hojen och kör på söndag!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|