Pma mig om någon är sugen på att köpa drza!
Tjabba! Snart 18 fyllda och funderar på att köpa motard. Åkt A1 motard i 1,5 år.
Ä drz nåt o ha? håller dom bra? äckligt mycke service eller tuffar de på? Är de nå krut i eller tröttnar man?
Funderat på husa men dom verkar gilla mycke service. Ska mest åka lite på helgerna o leka lite![]()
fan va nice Julle! skönt o fräsht me en ny sadel![]()
Tjena!
Sök i drz 400 tråden/forumet finns svar på dina frågor![]()
DRZ är verkligen något att ha och dom håller skottsäkert om du sköter servicerna! dom är väl inte dom starkaste men me lite basic mods så blire rätt bra skjuts i dom! Drz är en smidig lättkörd hoj som är värd att kostas på
MVH Jocke
Hur ser serviceschemat ut på ett ungefär då ?Har läst en del i tråden o drz verkar va fina grejer men lite sällsynta(?) Taskigt me dom på blocket och kostar en del
Tål den lite stryk o så förresten? Hade liksom i bakhuvet att ja ska köpa nåt som tål att användas så ja lär mig lite innan ja köper för fina hojar ^^
väger dom 150 kg+?Känns som att de ä tungt? Husa 650 väger ju 110 kg vilket ja tycker låter ruskigt lätt
![]()
väger dom 150 kg+?Känns som att de ä tungt? Husa 650 väger ju 110 kg vilket ja tycker låter ruskigt lätt
![]()
![]()
NU ÄR JU INTE tjänstevikt den samma som torrvikt! En Drz väger ca 130 torr.
NU ÄR JU INTE tjänstevikt den samma som torrvikt! En Drz väger ca 130 torr. En Z:a med Fcr39 ,434, HC st1 kammar och bra avgassystem har ca 47-48Bhp det är samma effekt som en tidig Crf450.
Aha
Aja blev lite "chockad" , trodde den skulle vara asklumpig![]()
Vi borde väga våra till sommaren!
Min väger inte många kg numera
JJ tar du av dina dekaler minskar den säkert ... kg
Åk och testa en!
Så slipper du fundera!
Jag har faktiskt också tänkt på det där med vikten skulle vara intressant att veta..![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |