Nu är Bazzazen monterad. Det var inte så svårt trots en miljard kontakter. Den enda missen var att vi monterade TPS kontakten på den övre TPS:en. Den gick "lite" fett om man så säger...
Nå, efter lite tänkande så hittade vi kontakten till den nedre TPS:en (Den satt jääääävligt illa till....) och hojen gick som den skulle.
Det blev en viss skillnad. Svaret på gasen i bottenregistret blev mjukt och lite fluffigt, dvs väldigt trevligt när man går på gas i långsamma svängar. När motorn kommit "på sång" så går den som f-n på ren svenska. Den powerwheelade på 4:an i över 200 blås och gassvaret är fantastiskt.
Quickshiftern är det bästa jag har kört, mjukt, distinkt med en riktigt frän knall mellan växlarna. Otroligt roligt!!!
TC:n har jag inte testat än. Jag skall ställa den på högsta känslighet och testa på sandig asfalt så jag får lära mig ingreppet. Skall bli spännande
Summa summarum; Jag är väldigt nöjd, mycket roligare än en PC5:a!
Nu skall jag köra ett tag och finlira lite med map och alla inställningar för TC, sen blir det till att beställa en AFM modul så jag kan mäta egna mappar...