Jo det är en kul serie att glo på! Hade några av dom haft lite mer teoretiskt tänk så hade dom kunnat lyckas riktigt bra
Mycket av det jag sett där går lite på ren och skär "tur" om man får uttrycka det så - inte desto mindre kul att kolla på för det
Tack för alla era uppmuntrande kommentarer, man blir ju nästintill generad
Nu är all el utom bakljus och tuta inkopplat. Jag har ett gammalt Lucas/Britax ljus liggandes (triumph, bsa, norton) frågan är, sätta det på den fina oborrade bakstänkan eller köra sidomontage a la chopper? Vad säger besiktningen eller polisen en dålig dag om dylikt montage? Alla indikatorlamporna i mätaren tycks numera fungera gjorde en liten tankevurpa första gången och drog en huvudjord till alla - tåtar (inte så smart om man vill ha mer ljus än konstant oljetryck). Jag hade även en liten "episod" med blinkersen då det lastoberoende relät från Biltema var bifogat med ett felaktigt kopplingsschema. Men nu fungerar allt som det ska!
Mer än sådär syns inte elen, det är möjligt att jag kan gå ned lite i batteristorlek vid nästa byte, men eftersom att det är nytt och i en hygglig färg får det göra sitt först.
Är mycket nöjd med placeringen av tändningslåset, blev jäkligt diskret.
Det där känns mer rätt. Var först inne på att köra riktigt "hårt" som mina vänner och helt enkelt rationalisera bort allt med mätare och lampor, endast ha oljetrycksindikation. Är dock mer nöjd med denna "feglösning", det kan ju vara rätt skönt att se om man tok-bländar någon eller kör med blinkersen på.