Suzuki SV1000S, regnr TPB 910, stulen i Stockholm

Fick iaf tilläggsanmälan idag.

Olyckan, då min mc påträffades, var en singelolycka kl. 07.20 på söndagsmorgonen. De försökte spåra föraren med polishund men hittade inte honom. Däremot har de som sagt mc-hjälm + handskar som de hittade längs flyktvägen. Må han nu vara med i registret..

Men man kan ju fråga sig vad det är för miffo som lyckas krascha i centrala stan så tidigt en söndagsmorgon.. borde vara tämligen trafikfritt. Wheeliewannabe..? Drogad..? Kombination?

Men man kan ju fråga sig vad det är för miffo som lyckas krascha i centrala stan så tidigt en söndagsmorgon.. borde vara tämligen trafikfritt. Wheeliewannabe..? Drogad..? Kombination?

så tidigt på en söndagsmorgon så har han väl krökat eller knarkat hela natten. han lär iaf inte vara på väg till kyrkan.

så tidigt på en söndagsmorgon så har han väl krökat eller knarkat hela natten. han lär iaf inte vara på väg till kyrkan.

Han kanske hade bråttom och ville sitta på första raden? :näsblod

Nå, har iaf hittat en ny SV1000S nu. Det blir en 04:a. :tummenupp

Tack & bock, krappar. :D

Är dock lite överbeskyddande över den nya innan den är färdigkittad och redo att stå ute igen men visst f-n ses vi ute på gatorna i sommar! :tummenupp

Har inte premiärätit mjukglass i Vaxholm (eller en GB Sandwich vid macken i Gottröra) ännu och det är ju lite av en skandal..

Tack & bock, krappar. :D

Är dock lite överbeskyddande över den nya innan den är färdigkittad och redo att stå ute igen men visst f-n ses vi ute på gatorna i sommar! :tummenupp

Har inte premiärätit mjukglass i Vaxholm (eller en GB Sandwich vid macken i Gottröra) ännu och det är ju lite av en skandal..

Ups! Missade tråden... sorry vännen.. :huvet Ville bara hjälpa...

Men gott att du löste allt...
Må fasen köra över nötet som tog den ... Må snubben brinna i H-et ;)
Drive safe och käka mycket glass nu ;)

Ups! Missade tråden... sorry vännen.. :huvet Ville bara hjälpa...

Men gott att du löste allt...
Må fasen köra över nötet som tog den ... Må snubben brinna i H-et ;)
Drive safe och käka mycket glass nu ;)

Tack för tanken iaf. :tummenupp

Det nötet får nog sitt straff i slutändan iaf. I hope. Karma. :näsblod

Körde snyggt och fint idag och drog i mig sommarens första glass (iaf under en hojtur) i Gottröra. Livet leker igen! :yoparty

Sveriges rättsväsende - sicket j-vla skämt!

Fick ett brev från Åklagarmyndigheten idag, så tydligen har de åtminstone hittat den som körde min stulna hoj.

Resultatet? Åtal väcks inte. Det går inte att bevisa att det är den misstänkte som begått gärningen. (Ärendet verkar här gälla Olovligt brukande..)

Jag blir så j-vla trött...

Ja, det är väl typ :huvet x 100 iaf.
Inte för att jag hade förväntat mig något annat. Har verkligen inget förtroende för vare sig rättsväsende eller politiker, men man när väl ett visst hopp iaf..

Ska iaf begära ut lite papper för att se vad de har gjort i fallet. Har vittnet till stölden fått se denna person t ex.

Som plåster på såren fick man en dålig natts sömn till pga att man var så j-vla arg.. Suck. :gnissla Vi hade f-n behövt en Dexter i Sverige. ;)

Mörda folk som stjäl motorcyklar? :O
Värsta vilda västern!

Some call it murder, I call it justice. :tummenupp

Skämt åsido, tycker väl den avslutande smileyn gjorde det rätt tydligt att det inte var allvarligt menat, men man kan väl aldrig vara för tydlig på internet.

Om man nu ska behöva vara seriös så.. Döden är inget straff i mina ögon, men det är ju bara mina 2 cent. :)

Nu ska vi se vad farbror åklagarassistent säger..

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick