Sväljs det?

Sväljer du satsen vid fellatio?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Med avstamp i en annan aktuell tråd vill jag reda ut hur opinionen ser ut. Självklart är pollen helt anonym, så svara ärligt nu killar & tjejer!

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
de finns inge bra alternativ för oss som inte smuttar överhuvetage

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Hör inte till vanligheterna precis, vad ska man svara då?

(Ska vi killar tvunget behöva trycka på visa resultatknappen :mad:)

JÄVLA SKITTRÅD

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Saknar alternativet, jag blir avsugen och gillar när det sväljs.. :fakta

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nursey: Bra där. :tummenupp

Dunderhonung: Sure, nästa gång en kille går ner på dig med tungan och precis innan du kommer så kliver han av och börjar gnugga lite istället. Förklara sen vad han gjorde för fel och fundera varför vi killar gillar när tjejen tar satsen i munnen... visst, sen om det sväljs eller spottas är väl egentligen sak samma på det planet, men det är ju inte helt upphetsande att hon springer iväg på muggen och spottar och fräser.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Trineo och Hotztic har sammanfattat det ganska bra tycker jag! viktigaste är väl iofs att hon tar det i munnen...

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
För alla dysfunktionella killar här inne kan jag meddela att det ser "ljust" ut i pollen. Ingen har klickat "Aldrig" ännu. :tummenupp

Sporthojstjejer (och -killar) rulez!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vilken fråga.. Undrar hur många killar som svarar ibland eller alltid.. :gnissla

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
oppps.. var inte tillräckligt snabb där med att ta bort mitt inlägg.
Jag tänker inte lägga ut mitt privata liv här, utan undrar mest allmänt varför man i så många, ja typ alla "vuxenfilmer" ser exakt samma scenario, dvs; precis i slutet tar killen ut den och antingen drar han själv eller hon ut satsen på/i munnen/ansiktet på tjejen.
Så låt mej kära herrar omformulera frågan, varför tycker ni/ på vilket sätt är detta upphetsande?
Har diskuterat detta fenomen med flera killar och ännu fler tjejer och 99,9% av tjejerna tyckte inte om detta och fann inte det upphetsande även om de hade gjort detta några ggr. Då oftast pga att de blev överraskade eller att det var killens initiativ. Så det måste ju vara många som tänder på deet iom att det hela tiden visas på film så att säga. Vad i detta är just upphetsningen?

Edit:Jag säger varken emot eller för, är bara nyfiken.

_teSSan_

Guest
Men smaka på den vidriga sörjan själv så kommer ni inte undra längre varför inte alla tjejer sväljer. :zpy

Btw, jag svarade Aldrig!!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
oppps.. var inte tillräckligt snabb där med att ta bort mitt inlägg.
Jag tänker inte lägga ut mitt privata liv här, utan undrar mest allmänt varför man i så många, ja typ alla "vuxenfilmer" ser exakt samma scenario, dvs; precis i slutet tar killen ut den och antingen drar han själv eller hon ut satsen på/i munnen/ansiktet på tjejen.
Så låt mej kära herrar omformulera frågan, varför tycker ni/ på vilket sätt är detta upphetsande?
Har diskuterat detta fenomen med flera killar och ännu fler tjejer och 99,9% av tjejerna tyckte inte om detta och fann inte det upphetsande även om de hade gjort detta några ggr. Då oftast pga att de blev överraskade eller att det var killens initiativ. Så det måste ju vara många som tänder på deet iom att det hela tiden visas på film så att säga. Vad i detta är just upphetsningen?

Edit:Jag säger varken emot eller för, är bara nyfiken.

Kan det handla om någon form av dominansbetéende? Visa sig.. Tja, inte fan vet jag?

Jag har ingen aning personligen. Det verkar mest slabbigt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men smaka på den vidriga sörjan själv så kommer ni inte undra längre varför inte alla tjejer sväljer. :zpy

Btw, jag svarade Aldrig!!

Du svarade aldrig på att du inte sväljer?
Men tar du den i munnen då? Den smakar ju inte mer för att du sväljer den än den gör om du bara precis tar den i munnen och sen spottar ut den.
För övrigt smakar det ju mest salt, så smaken är ju inte hemsk. Då är ju konsistensen bra mycket värre.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Sure, nästa gång en kille går ner på dig med tungan och precis innan du kommer så kliver han av och börjar gnugga lite istället. Förklara sen vad han gjorde för fel och fundera varför vi killar gillar när tjejen tar satsen i munnen...

Jo, där finns ju en logisk anledning så att säga att inte avbryta aktiviteten, och att det kanske känns lite snopet för killen i fråga om man slutar precis när man närmar sej till hela. Fine, det argumentet kan jag köpa, det jag undrade från början var dock just inte detta, utan mer varför man vill ta ut den och dra ut satsen i hennes mun?
känns lite konstigt att diskutera detta, så det är med ambivalens jag skriver

_teSSan_

Guest
Du svarade aldrig på att du inte sväljer?
Men tar du den i munnen då? Den smakar ju inte mer för att du sväljer den än den gör om du bara precis tar den i munnen och sen spottar ut den.
För övrigt smakar det ju mest salt, så smaken är ju inte hemsk. Då är ju konsistensen bra mycket värre.

Nej, det gör jag inte. Skulle jag få munnen full av sånt där slemmigt mög skulle jag förmodligen spy. Är inte direkt villig att prova, så mycket lockar det inte.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tessan: Men ner på dig skall han och smaska kan jag tänka mig...

Dunderhonung: Det är inte alltid porrfilmsindustrin producerar det man vill, de gör ibland något som de tror att man vill se. Själv är jag inte mycket för att kladda ned och hålla på med dominans... utan det handlar mer om att njuta, så se mitt tidigare inlägg.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...