Sväljs det?

Sväljer du satsen vid fellatio?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Man kan ju vända på frågan och ställa den till killarna och höra ställningstagandet till att ta en tjejs fontänorgasm i munnen och svälja.

Personligen säger jag pass på det, men visst fasen är det sexigt när en tjej fontänar :yoparty

streetspank

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
så jävla röd va
det där med cumshot är ju klart lite dominans och förnedrings-betende men sånt gillar nog de flesta killar när man har sex. Det handlar ju för fan om att släppa loss totalt och ge in för alla begären och va dirty!

Sex är ju när man använder nån annans kropp som ett redskap för att tillfredställa sig själv :D killar gillar att vara överlägsna och ta kommando medans tjejer gillar att va underlägsna och bli omhändertagna.

PK-tillägg: OBS gäller endast vissa tjejer och killar och till viss del samt på en viss nivå! inget här är vetenskapligt bevisat dont try this at home etc etc...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tvätt... vad är det? Mig veterligen sånt man slänger på golvet som sen hamnar i garderoben/linneskåpet på nåt mystiskt sätt. Tror det har med det hemliga rummet på nedervåningen som verkar läskigt som fan som det piper om ibland, vet inte vad som piper men frugan tycks tycka det är något skoj och måste dit hela tiden i alla fall.

_teSSan_

Guest
Tessan: Men ner på dig skall han och smaska kan jag tänka mig...

Det har jag aldrig tvingat nån till, och jag har heller aldrig sagt att jag inte ägnar mig åt att ge oralsex, bara att jag INTE tar satsen i munnen.

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Tvätt... vad är det? Mig veterligen sånt man slänger på golvet som sen hamnar i garderoben/linneskåpet på nåt mystiskt sätt. Tror det har med det hemliga rummet på nedervåningen som verkar läskigt som fan som det piper om ibland, vet inte vad som piper men frugan tycks tycka det är något skoj och måste dit hela tiden i alla fall.

Tänkte mest på ifall man saknar prenumeration och istället kör lösnummer :)

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Haha, det var nästan trovärdigt. :whip

Har du hört talas om försats? :va
Det är icke samma sak. Pröva en "huvudsats".

Last edited:

_teSSan_

Guest
Du är singel va?
Nej, för tack och lov finns det killar som inte bedömer ett förhållande efter om tjejen sväljer eller inte.

Men du är hoppas jag. Annars kan du väl ge mig hennes adress så jag kan skicka henne ett kondoleanskort.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sicken debatt..

Jag har nog aldrig haft nån brewd som inte tagit satsen i munnen, sväljandet däremot har ju varierat.

Jag håller dock med nån annan som sa detsamma. Om hon ändå har det i munnen, så känns det jävligt meckigt att springa och spotta och ha sig.. Rätt avtändande i en stund där man egentligen vill få må lite bra och ha henne betydligt närmre än 8 meter till muggen. Dessutom känns det som att hon får smeten ur munnen fan så mkt snabbare om hon sväljer det!?

Hade konsistensen nu varit så överjävlig att det var omöjligt att svälja, så häpnar jag över hur olika cheyer kan va. Eftersom vissa älskar det för egen del.

Slutsatsen är därmed att de som inte sväljer bara har en mental hang-up, som därmed bör gå att bota med terapi!

Ps. Det här inte en diskussion jag nånsin tagit hemma

Har du hört talas om försats? :va

Det där är ju som att inte gilla toast skagen och tacka nej Entrecöten!

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det handlar inte om att leva upp till porrideal.
För mig handlar det om att älska personen jag gör det för. Annars gör jag det inte! Och om den jag älskar njuter så mycket så vill jag vara del i varenda sekund av hans njutning.
Antingen gör man det eller så gör man det inte. Att kalla det äcklig sörja eller på andar sätt föräckliga sex är ju ganska infantilt.
Man måste inte alls svälja...men äckligt är det ju inte. Inget som kommer från den man älskar är äckligt.

Killar som vägrar kyssas efteråt är också mesar!

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Sicken debatt..

Jag har nog aldrig haft nån brewd som inte tagit satsen i munnen, sväljandet däremot har ju varierat.

Jag håller dock med nån annan som sa detsamma. Om hon ändå har det i munnen, så känns det jävligt meckigt att springa och spotta och ha sig.. Rätt avtändande i en stund där man egentligen vill få må lite bra och ha henne betydligt närmre än 8 meter till muggen. Dessutom känns det som att hon får smeten ur munnen fan så mkt snabbare om hon sväljer det!?

Hade konsistensen nu varit så överjävlig att det var omöjligt att svälja, så häpnar jag över hur olika cheyer kan va. Eftersom vissa älskar det för egen del.

Slutsatsen är därmed att de som inte sväljer bara har en mental hang-up, som därmed bör gå att bota med terapi!

Ps. Det här inte en diskussion jag nånsin tagit hemma

Det där är ju som att inte gilla toast skagen och tacka nej Entrecöten!

Hon behöver ju inte springa iväg till toaletten för att spotta ut det... Hur svårt är det att ha lite papper redo hon kan spotta i?

Jag vill vända lite på frågan och undrar därför hur många killar som kysst bruden strax efter hon svalt/tagit satsen i munnen?

_teSSan_

Guest
Det handlar inte om att leva upp till porrideal.
För mig handlar det om att älska personen jag gör det för. Annars gör jag det inte! Och om den jag älskar njuter så mycket så vill jag vara del i varenda sekund av hans njutning.
Antingen gör man det eller så gör man det inte. Att kalla det äcklig sörja eller på andar sätt föräckliga sex är ju ganska infantilt.
Man måste inte alls svälja...men äckligt är det ju inte. Inget som kommer från den man älskar är äckligt.

Oj... Nu gråter jag som fan och känner mig jättelöjlig. Eller inte. Jag tycker att det smakar skitäckligt, oavsett om du älskar det eller inte.

Om inget som kommer från den du älskar är äckligt så får han gärna kissa, spotta och skita i din mun om han har den böjelsen att han tycket det är jävligt upphetsande? Och du sväljer gladeligen för att du älskar honom? Och kom inte med att det inte är samma sak, folk tänder på det också.

Svälj du så låter jag bli, men förlöjliga inte mig för att jag inte blir upphetsad av samma saker som du blir.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag försöker undvika att avsluta medan tjejen har den i munnen för jag vet att mina tvångstankar dyker upp nästa gång jag kysser henne, då vill jag inte veta om att min säd har varit där kvällen innan.
Men visst händer det men det är inget jag vill eller eftersträvar.
Bättre att köra det som förspel och avsluta med en hudkräm på skinkorna...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Haha, det var nästan trovärdigt. :whip

Otroligt matcho skrivet, men faktum är att sedan jag blev tillsammans med frugan så kan man räkna antalet gånger jag varit i tvättstugan på en hand.

Nursey: DU har den absolut bästa inställningen till det hela, för den man älskar så kan man göra mycket för att få dela på den där njutningen som den andre upplever. Ni som vänder på frågan hela tiden, läs det Nursey skrev och applicera det på era returfrågor så har ni svar.

Svälj du så låter jag bli, men förlöjliga inte mig för att jag inte blir upphetsad av samma saker som du blir.

Nu förlöjligar du dig själv bara... Nursey skrev bara att du som föräcklar det andra gör av kärlek är bara infantilt... ungefär som att säga att maten är äcklig istället för att säga att man inte tycker om maten. Det ena är ordval från ett barn, det andra från någon med lite mer hyffs.

Last edited:

_teSSan_

Guest
Nu förlöjligar du dig själv bara... Nursey skrev bara att du som föräcklar det andra gör av kärlek är bara infantilt... ungefär som att säga att maten är äcklig istället för att säga att man inte tycker om maten. Det ena är ordval från ett barn, det andra från någon med lite mer hyffs.

Läs om, läs rätt.

Jag föräcklar (kom du på det ordet nu..?) inte vad nån annan gör, jag säger vad JAG tycker. Jag har inte sagt till henne att hon är det ena eller det andra för att hon sväljer.

Och hon sa att det var infantilt att kalla det en äcklig smörja vilket jag gjorde. Det var inte att föräckla vad nån gör av kärlek till nån annan som var infantilt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...