Du är singel va?Nej, det gör jag inte. Skulle jag få munnen full av sånt där slemmigt mög skulle jag förmodligen spy. Är inte direkt villig att prova, så mycket lockar det inte.
Du är singel va?Nej, det gör jag inte. Skulle jag få munnen full av sånt där slemmigt mög skulle jag förmodligen spy. Är inte direkt villig att prova, så mycket lockar det inte.
...men visst fasen är det sexigt när en tjej fontänar![]()
Det är en bättre jämförelse änMan kan ju vända på frågan och ställa den till killarna och höra ställningstagandet till att ta en tjejs fontänorgasm i munnen och svälja.
Tessan: Men ner på dig skall han och smaska kan jag tänka mig...
Tvätt... vad är det? Mig veterligen sånt man slänger på golvet som sen hamnar i garderoben/linneskåpet på nåt mystiskt sätt. Tror det har med det hemliga rummet på nedervåningen som verkar läskigt som fan som det piper om ibland, vet inte vad som piper men frugan tycks tycka det är något skoj och måste dit hela tiden i alla fall.
Haha, det var nästan trovärdigt.Tvätt... vad är det? Mig veterligen sånt man slänger på golvet som sen hamnar i garderoben/linneskåpet på nåt mystiskt sätt. Tror det har med det hemliga rummet på nedervåningen som verkar läskigt som fan som det piper om ibland, vet inte vad som piper men frugan tycks tycka det är något skoj och måste dit hela tiden i alla fall.
Det är icke samma sak. Pröva en "huvudsats".Har du hört talas om försats?![]()
Nej, för tack och lov finns det killar som inte bedömer ett förhållande efter om tjejen sväljer eller inte.Du är singel va?
Har du hört talas om försats?![]()
Haha, det var nästan trovärdigt.
Det är icke samma sak. Pröva en "huvudsats".
Det där är ju som att inte gilla toast skagen och tacka nej Entrecöten!
Sicken debatt..
Jag har nog aldrig haft nån brewd som inte tagit satsen i munnen, sväljandet däremot har ju varierat.
Jag håller dock med nån annan som sa detsamma. Om hon ändå har det i munnen, så känns det jävligt meckigt att springa och spotta och ha sig.. Rätt avtändande i en stund där man egentligen vill få må lite bra och ha henne betydligt närmre än 8 meter till muggen. Dessutom känns det som att hon får smeten ur munnen fan så mkt snabbare om hon sväljer det!?
Hade konsistensen nu varit så överjävlig att det var omöjligt att svälja, så häpnar jag över hur olika cheyer kan va. Eftersom vissa älskar det för egen del.
Slutsatsen är därmed att de som inte sväljer bara har en mental hang-up, som därmed bör gå att bota med terapi!
Ps. Det här inte en diskussion jag nånsin tagit hemma
Det där är ju som att inte gilla toast skagen och tacka nej Entrecöten!
Det handlar inte om att leva upp till porrideal.
För mig handlar det om att älska personen jag gör det för. Annars gör jag det inte! Och om den jag älskar njuter så mycket så vill jag vara del i varenda sekund av hans njutning.
Antingen gör man det eller så gör man det inte. Att kalla det äcklig sörja eller på andar sätt föräckliga sex är ju ganska infantilt.
Man måste inte alls svälja...men äckligt är det ju inte. Inget som kommer från den man älskar är äckligt.
Haha, det var nästan trovärdigt.![]()
Svälj du så låter jag bli, men förlöjliga inte mig för att jag inte blir upphetsad av samma saker som du blir.
Nu förlöjligar du dig själv bara... Nursey skrev bara att du som föräcklar det andra gör av kärlek är bara infantilt... ungefär som att säga att maten är äcklig istället för att säga att man inte tycker om maten. Det ena är ordval från ett barn, det andra från någon med lite mer hyffs.
Om du dömer ut sväljandet med hänvisning till försatsen så är du så att säga in for a surprise.Eller så struntar jag i grammatiken och ägnar mig åt nåt roligare.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |