Man måste inte alls svälja...men äckligt är det ju inte. Inget som kommer från den man älskar är äckligt.
Killar som vägrar kyssas efteråt är också mesar!
Kanske årets hetaste trådPeople people! Lugna ner er! :seinfeld
Var och en får göra som de vill! Trådens enda syfte var att samla statistik!
Eller fuck it, bråka på! Det är trots allt rätt underhållande!![]()
Vid en värmländsk avsugning så har inte tjejen så stort val. Å andra sidan så är inte att svälja sperma det som hon bör oroa sig mest över.
Värmländsk avsugning:
Mannen tar sats (haha) och stoppar in sit eregerade stånd så långt ned i hennes hals som möjligt. Därefter pillar man in höger testikel i hennes vänstra kindpåse, och den vänstra testikeln i hennes högra kindpåse.
Sedan gör man samlagsrörelse fram och åter medans kvinnan sticker ut tungan och virvlar i mannens anus.![]()
Nu är jag faktiskt lite osäker på om jag verkligen vill veta vad du svarar, men
finns det verkligen ingenting som kommer ut ur din älskades kropp som du
tycker är lite äckligt att svälja?
Vi diskuterade lite djupa ämnen förra gången vi åkte på kryssning, och kom då fram till att det skönaste måste vara att få en avsugning och sitta på muggen samtidigt och vara riktigt skitnödig. Sen när det går ska man lätta på alla tryck simultant, helst ska man nysa också för att stimulera alla känsliga punkter! Detta, var det någon som sa, ska vara likställt med att ta heroin![]()
Hur mycket av det som stöts ut ur kroppen förväntas motparten gurgla i sig?![]()
Vi diskuterade lite djupa ämnen förra gången vi åkte på kryssning, och kom då fram till att det skönaste måste vara att få en avsugning och sitta på muggen samtidigt och vara riktigt skitnödig. Sen när det går ska man lätta på alla tryck simultant, helst ska man nysa också för att stimulera alla känsliga punkter! Detta, var det någon som sa, ska vara likställt med att ta heroin![]()
Hahahahahahahahahdet var kul på så många sätt att du inte anar det själv hahahahaha
Suck...jag menade attjag äcklas inte av något som kommer ur min älskades kropp. Det är naturligt..kroppen..kroppsvätskor. Jag tror inte att jag skrev någonstans att jag skulle svälja det. Det var Tessan som hade skit i sin munoch därmed antog attjag gjorde detsamma
Jag sitter väl inte direkt och analyserar avföring men är man sjuksköterska så har man en ganska avslappnad inställning till kroppen och dess vätskor och öppningar. Vaddå äckligt liksom..
Jag tror att äckelkänslan är något evolutionen har gett oss för att vi ska
använda kroppsliga utsöndringar på ett sätt som gynnar överlevnad och
fortplantning, men uppenbarligen också något som går att övervinna när
så krävs.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |