Sväljs det?

Sväljer du satsen vid fellatio?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hurvida honan sväljer eller inte är för mig ovidkommande.... 2 sek efter skottet är sex det sista jag tänker på ändå :D

Men klart hon ska ta det i munnen, ett såkallat nackskott.

Vid regelrätt samlag så blir det helst råttskott dock, så jävla meckigt att vända å vrida bara för att skotta i plytet..

eller ett pannskott:D

Pizzabagarn

Guest
Senaste jag svalde så fastnade lite i halsen så att det tog bakvägen upp i näsan. Det var jättejobbigt! Förväxlas gärna med vanligt snor!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Allt handlar väl om samspel...

Känns som det har blivit en pajkastning här, tyvärr. sex är otroligt privat, intimt och personligt och som Ironmicke skriver så handlar det om samspel. Håller fullständigt med. Sex ska vara något trevlig, skönt, mysigt, härligt för båda partner.

Det mest osexiga och avtändande är när en av parterna bara kör på sitt eget race och inte lyssnar och uppmärksammar vad den andra vill/vill inte göra, man är ju två om det hela.
Om nu eran tjej tycker det känns obehagligt att behöva svälja satsen, kan man inte bara acceptera det då?
Många tycker det känns obehagligt, mest över konsistensen och att många dessutom känner sig lite
(ja nu använder jag det omdiskuterade ordet)
"äcklade" av att få en kladdig spermasats i munnen, vars konsistens är ungefär som rå äggvita. På så vis beskrivs det av tjejer som inte tycker om att få satsen i munnen.
De tjejer som gillar att ta det i munnen beskriver det på ett helt annat sätt; att det smakar ingenting och är över på 2 sekunder. Man ser olika på det.

Detta ordet "äcklig" som väckt en enorm debatt, och som jag personligen själv inte skulle välja att kalla, men när man pratar med sina tjej-kompisar så används just detta ord för att beskrivas av tjejer/kvinnor som inte
gillar att få satsen i munnen.
Citat Paolo Roberto:"..Om du går ner till fiket hör du alla snacka så här.." :tungan

Jag dömer varken sväljerskor/icke sväljerskor och lägger fram en mer allmän bild som jag fått av de diskussioner jag haft med mina tjej/kill-kompisar,
utan uppmanar folk att ha mer förståelse för varandras behov.
Finns ju så mycket andra trevliga saker att hitta på, och själva sväljandet är ju över på 2-3 sek, så det kan väl inte vara avgörande för hela akten?
Vi är alla olika och sex ska handla om njutning och inte press.
Hur kul är det om en av parterna bli tjurig eller besviken om man inte gör precis som den säger?
Är detta upphetsande?!
Tänk er (högst hypotetiskt) om jag hade sagt till en kille att nu vill jag att du ska stå på alla fyra och att JAG ska ta dej med min strapon, och han hade känt att det inte vore hans grej och känt obehag inför detta, då hade jag ju inte blivit tjurig och dömande.
Oavsett vad det gäller så måste man lyssna på varandra, inte bara verbalt utan fysiskt och "stämma av" vad som är skönt.

Sex ska bestå av njutning, inte press. :kiss
Peace, love and understanding :tummenupp

Pizzabagarn

Guest
Sen så fick jag lite ont i ryggen för jag var tvungen att böja mig för att komma åt min egen pick :gnissla

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Sen så fick jag lite ont i ryggen för jag var tvungen att böja mig för att komma åt min egen pick :gnissla

mjaa, hjälper det verkligen? med tanke på att din 'pick' är av den där minsta sorten, så spelar det ingen roll hur mycket du böjer dig framåt, har det ju konstaterats i en del tidigare trådar.

en insamling däremot till, som det populärt kallas för i manliga kretsar, penis enlargement vore på sin plats. vi är ca 40000 medlemmar här på sh har jag för mig och om var och en av oss skänker en (1) krona tror jag du kan komma upp i en mer manlig standard storleksmässigt på din pick. samt att du då har nöjet att då och då, drabbas av STÅFRALLESYNDROMET.

som det är nu, förtjänar du att bara kallas för 'picke pung'.

:näsblod

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Buell XB12 + 3 x Husa + lite annat skoj
jaha.. de här va ju ganska underhållande...

Du tessan, e du verkligen från skåne? De verkar på ditt snack som du e importerad hit.. Infödda skånska brudar brukar de ju vara lite mera "kuk" i...

Om de där med att svälja satsen...
Du kanske skulle testa att mata killen me mycke ananas.
Detta är ett beprövat trick som funkar enligt flera oberoende källor..
Men för att ha nån nytta av de, måste du ju lära dej svälja satsen.
Vitlök funkar tydligen oxå... Om du nu föredrar de.
Gillar du varken eller, får du väl testa dig fram...

Du kan ju testa å berätta hur de gick för dej...

Pizzabagarn

Guest
mjaa, hjälper det verkligen? med tanke på att din 'pick' är av den där minsta sorten, så spelar det ingen roll hur mycket du böjer dig framåt, har det ju konstaterats i en del tidigare trådar.

Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Viss överdrift kanske men vad gör man inte för att få nya kompisar.

Det där med insamlingen lät trevligt! Tack för omtanken :tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Viss överdrift kanske men vad gör man inte för att få nya kompisar.

Det där med insamlingen lät trevligt! Tack för omtanken :tummenupp

true friends pizzaboy, true friends :tummenupp

låt mig fundera lite på det där med insamlingen, jag tänker se till att ha en dialog med ditt 'byråd' om din pinsamma situation och se vad de kommer fram till.

_teSSan_

Guest
jaha.. de här va ju ganska underhållande...

Du tessan, e du verkligen från skåne? De verkar på ditt snack som du e importerad hit.. Infödda skånska brudar brukar de ju vara lite mera "kuk" i...

Om de där med att svälja satsen...
Du kanske skulle testa att mata killen me mycke ananas.
Detta är ett beprövat trick som funkar enligt flera oberoende källor..
Men för att ha nån nytta av de, måste du ju lära dej svälja satsen.
Vitlök funkar tydligen oxå... Om du nu föredrar de.
Gillar du varken eller, får du väl testa dig fram...

Du kan ju testa å berätta hur de gick för dej...

Om man är från Malmö, är man riktig skåning då?

Ser ingen anledning att mata honom med varken det ena eller det andra eftersom jag ändå inte har några planer på att svälja.

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Buell XB12 + 3 x Husa + lite annat skoj
:såjaponken
Om man är från Malmö, är man riktig skåning då?

Ser ingen anledning att mata honom med varken det ena eller det andra eftersom jag ändå inte har några planer på att svälja.

Malmö? Nja de vetefan.. Malmö hör väl knappt till sverige längre? e de inte lite mera som Bagdad elr. Beirut? :såjaponken

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Well grabbar..om tjejen nu sväljer....är ni vänligt inställda till en blöt kyss efteråt? :gnissla

I så fall är det ju värre om hon inte svalt. :gnissla
För övrigt är det här det mest pubertala, töntiga, fjortisaktiga, normupplösande skit jag skådat på Sporthoj, näst efter tråden om pruttar som togs bort och något mer trams som också togs bort.

Är det så spännande att läsa om någon som svalt sperma på ett Mc-forum? :3freak

Jävla Kamratposten Sr-fasoner.

Jag bävar inför vad som härnäst skall komma. :eek:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...