Sväljs det?

Sväljer du satsen vid fellatio?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Buell XB12 + 3 x Husa + lite annat skoj
Tussilago: Bra poäng. Ja håller me.

Marcus: é du svenskalärare elr bara ordningsman i klassen? I vårt fall é du en liten plutt. Ingen humor heller tydligen... Men skit samma. Bra att veta dock är att om ja vill ha din åsikt så ska jag ge dej den...

Lycka till me låtsas-snuset å vad de nu må vara för andra dagislekar du pysslar me där uppe i fjollträsk. Ska bjuda dej på riktigt snus om vi ses, å garva när du blir dålig. De é ju de småpöjkar blir när dom provar snus...

För övrigt, fanklubb? É de inte oxå lite dagis-varning på zånt? Typ min ponny & okej-magazine stil på sånt? Elr de kanske é coolt hos dej...

Tessan: Nä de spelar ju kanske inte så stor roll. Att svälja äta den i 2an é viktigare... Ja å sen alla dom andra sakerna.. De man brukar kalla "automatiken". Dvs. Städa diska tvätta laga mat å allt annat som tjejer étill för.

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
oppps.. var inte tillräckligt snabb där med att ta bort mitt inlägg.
Jag tänker inte lägga ut mitt privata liv här, utan undrar mest allmänt varför man i så många, ja typ alla "vuxenfilmer" ser exakt samma scenario, dvs; precis i slutet tar killen ut den och antingen drar han själv eller hon ut satsen på/i munnen/ansiktet på tjejen.
Så låt mej kära herrar omformulera frågan, varför tycker ni/ på vilket sätt är detta upphetsande?
Har diskuterat detta fenomen med flera killar och ännu fler tjejer och 99,9% av tjejerna tyckte inte om detta och fann inte det upphetsande även om de hade gjort detta några ggr. Då oftast pga att de blev överraskade eller att det var killens initiativ. Så det måste ju vara många som tänder på deet iom att det hela tiden visas på film så att säga. Vad i detta är just upphetsningen?

Edit:Jag säger varken emot eller för, är bara nyfiken.

Vad gäller filmer så är det där (precis som analtrenden) någonting som började i bögfilmerna och sedan efter hand migrererade över till "straighta filmer". Till en början ansågs det som något extremt och udda, men blev så småningom (precis som analtrenden) allt mer accepterat, och är nu närmast standard. Ursprungligen var naturligtvis hela idén att man skulle se att det verkligen gick för killen på riktigt.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Vad gäller filmer så är det där (precis som analtrenden) någonting som började i bögfilmerna och sedan efter hand migrererade över till "straighta filmer".... Ursprungligen var naturligtvis hela idén att man skulle se att det verkligen gick för killen på riktigt.

Aha! En kvalitetssäkring av filmen! :fattartil

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tussilago: Bra poäng. Ja håller me.

Marcus: é du svenskalärare elr bara ordningsman i klassen? I vårt fall é du en liten plutt. Ingen humor heller tydligen... Men skit samma. Bra att veta dock är att om ja vill ha din åsikt så ska jag ge dej den...

Lycka till me låtsas-snuset å vad de nu må vara för andra dagislekar du pysslar me där uppe i fjollträsk. Ska bjuda dej på riktigt snus om vi ses, å garva när du blir dålig. De é ju de småpöjkar blir när dom provar snus...

För övrigt, fanklubb? É de inte oxå lite dagis-varning på zånt? Typ min ponny & okej-magazine stil på sånt? Elr de kanske é coolt hos dej...

Tessan: Nä de spelar ju kanske inte så stor roll. Att svälja äta den i 2an é viktigare... Ja å sen alla dom andra sakerna.. De man brukar kalla "automatiken". Dvs. Städa diska tvätta laga mat å allt annat som tjejer étill för.

Fast Markus gav dig ju bra kritik, en möjlighet för dig att bättra dig. För du skriver ju faktiskt värre än en 12-åring, vissa delar av ovanstående förstod jag inte riktigt. "Att svälja äta den...", :va
Och humor är väl beroende på betraktaren, vad jag tycker är kul kanske är skittråkigt enligt dig osv.

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
jo de blir lite halvkass när iPhone ska stava till en. Å ta den i 2an skulle de vart.

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Bara det hamnar i munnen lite då och då så är jag glad:)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
det hade vart lite mer intressant med en öppen poll:tungan

Smagatusk

Guest
Fast Markus gav dig ju bra kritik, en möjlighet för dig att bättra dig. För du skriver ju faktiskt värre än en 12-åring, vissa delar av ovanstående förstod jag inte riktigt. "Att svälja äta den...", :va
Och humor är väl beroende på betraktaren, vad jag tycker är kul kanske är skittråkigt enligt dig osv.

"Bra" kritik från det rikspuckot? Gnäller på andras stavning när han själv skriver som en fitta och blandar gemener och versaler. Alla fattar väl att det inte heter "tebaka", men spelar det nå´n roll här på SH?

Är det lika bra kritik om jag säger att det bögigaste jag vet är när killar klär ut sina djur? Speciellt katter. Och sen använder dem som avatar.

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
det hade vart lite mer intressant med en öppen poll:tungan

jag instämmer i ett av de tidigare inläggen av Two Stroke Man:

"Man måste ju tänka på att kvinnor vill känna sig "som alla andra" så jag bättrade på statistiken genom att klicka på "alltid"."

De ligger ju lite i de han säger... Monkey see... monkey do...
Så att säga...

:D

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
De som vill outa sitt beteende kan ju göra det genom att skriva: "Jag sörplar i mig av det vita guldet som vore det den ljuvaste nektar".

De som vill vara anonyma men ändå hjälpa vetenskapen klickar i pollen! :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
"Bra" kritik från det rikspuckot? Gnäller på andras stavning när han själv skriver som en fitta och blandar gemener och versaler. Alla fattar väl att det inte heter "tebaka", men spelar det nå´n roll här på SH?

Är det lika bra kritik om jag säger att det bögigaste jag vet är när killar klär ut sina djur? Speciellt katter. Och sen använder dem som avatar.

Tja bonnläpp, förbereder du ännu en kväll av korsbränning med dina imaginära vänner?
Hoppas du får stryk av juggarna igen. :D

Ditt soc-fall. :lol

Ps. Skriv i den andra tråden om socialbidragsberoende, du har ju ett nytt perspektiv att tillföra. :hihi

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Swedie, vad sägs om att döpa om siten till LunarMoppe? Det här blir bara mer & mer patetiskt.....

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Det spelar väl ingen roll om tjejen sväljer eller inte?? Man älskar ju henne inte mer eller mindre för det!

Det är ju om man får trycka henne i 2an som avgör! Det är kärlek!

Just det...och gör dom inget av det så åker dom UT...:tungan

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Marcus, får du vä uppe fortfarande? É de inte läggdax för dej?
Vi bonnläppar här har precis sätt ut arbetsbelysningen på åkern. Inga korsbränningar ikväll. Bara skjutahagelbrakare å spränga några airbags ida. För närvarande slut på juggar... Vi här en marcus dock... Fast han é ju trevlig...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag får det här till ca 48 ord:

Marcus, får du uppe fortfarande? É de inte läggdax för dej?
Vi bonnläppar här har precis sätt ut arbetsbelysningen på åkern. Inga korsbränningar ikväll. Bara skjutahagelbrakare å spränga några airbags ida. För närvarande slut på juggar... Vi här en marcus dock... Fast han é ju trevlig...

När så många är felstavade (rödmarkerat) så skulle jag faktiskt försöka kommunicera på något annat sätt om jag vore som du, du blir till åtlöje. Å andra sidan är du säkert van. :hihi

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
tja, van vet ja inte. Men idioter finns de ju överallt. Antar att man blir lite avtrubbad elr. i vart fall utvecklar en viss översyn mot den typen av individer.
Fast som någon annan påpekade tidigare: é du så jävla bra själv då?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...