Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Oj..Jag tycker att det smakar skitäckligt.
Ta den den djupare ner i halsen så känner du inte smaken.
Oj..Jag tycker att det smakar skitäckligt.
Tja bonnläpp, förbereder du ännu en kväll av korsbränning med dina imaginära vänner?
Hoppas du får stryk av juggarna igen.
Ditt soc-fall.
Ps. Skriv i den andra tråden om socialbidragsberoende, du har ju ett nytt perspektiv att tillföra.![]()
det hade vart lite mer intressant med en öppen poll![]()
bla bla bla - markus irriterar sig - BONNLÄPP är markerat som ett felstavningsord
Vid en värmländsk avsugning så har inte tjejen så stort val. Å andra sidan så är inte att svälja sperma det som hon bör oroa sig mest över.
Värmländsk avsugning:
Mannen tar sats (haha) och stoppar in sit eregerade stånd så långt ned i hennes hals som möjligt. Därefter pillar man in höger testikel i hennes vänstra kindpåse, och den vänstra testikeln i hennes högra kindpåse.
Sedan gör man samlagsrörelse fram och åter medans kvinnan sticker ut tungan och virvlar i mannens anus.![]()
Jag får det här till ca 48 ord:
När så många är felstavade (rödmarkerat) så skulle jag faktiskt försöka kommunicera på något annat sätt om jag vore som du, du blir till åtlöje. Å andra sidan är du säkert van.![]()
Klart att tjejen ska svälja.
Ja jag har smakat sagge själv (min egen för att förtydliga) och såå farligt är det inte. Konsistensen förstår jag att man kan behöva ett tag för att vänja sig vid. Men det går sääkert bra.
Vad är då så upphetsande att satsa i munnen på en tjej? Att man gör det helt enkelt. Dessutom är det ga svårt att komma utan stimulering och sådär. Sug, värme och vidröring är ga hett.![]()
Detta måste bara förevigas!
Tack för förtydligandet...![]()
Haha. Det är lugnt.
Inte precis som att jag är ensam om att ha gjort det.![]()
Stackars man. Det finns förtryckta män överallt.Nej, för tack och lov finns det killar som inte bedömer ett förhållande efter om tjejen sväljer eller inte.
[...]Det kanske är läge att regga dig på flashback för där kan du prata om både det ena och de andra som inte har med hojar att göra, för här tillför du då inte mycket
Är det inte märkligt..? Markus har fått för sig att jag jobbar på ett lager tillsammans med en massa "juggar" som spöar mig, samtidigt som hans inlägg börjar vid halv två och sen försvinner han spårlöst vid halv tio. Nattskiftet som fruktpackare på ICA är nog mer glamoröst än mitt påstådda lagerarbete.![]()
Gräv ner dig bland grönkålen, Markus.
Tycker du att du är extra ordinär för att du kan stava eller vad fan handlar det om?
Bra detektivarbete herr nazistagitator.
Extraordinär heter det.
Din sopa.![]()
De va ju de jag sa innan:
Tog ordförrådet slut Marcus?
Bra detektivarbete herr nazistagitator.
Extraordinär heter det.
Din sopa.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |