Sväljs det?

Sväljer du satsen vid fellatio?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Sporthoj.com har slagit ännu ett bottenrekord. Vad f-n har sådana här inlägg att göra på ett motorcykelforum. Finns det inte tillräckligt med fjortisforum att ställa dessa frågor på?

Jag skiter fullständigt i att det ligger i "Överflödiga diskussioner". Moderera hårdare för helvete!

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Nu har jag inte orkar läsa hela tråden, så ngn kan ju ha ställt frågan...

-Får veganer suga kuk?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Sporthoj.com har slagit ännu ett bottenrekord. Vad f-n har sådana här inlägg att göra på ett motorcykelforum. Finns det inte tillräckligt med fjortisforum att ställa dessa frågor på?

Jag skiter fullständigt i att det ligger i "Överflödiga diskussioner". Moderera hårdare för helvete!

Så är det, kan inte fatta att så många i 30-års åldern och uppåt tycker det är spännande om sådant man redde ut redan på fritidsgården. :confused:

(http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3870035&postcount=120)

Nästa tråd från trådstartaren lär handla om han ska våga ta halsbloss på det lilla paket Prince han köpt.

Fjortisfasoner.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Nästa tråd från trådstartaren lär handla om han ska våga ta halsbloss på det lilla paket Prince han köpt.

:hihi :rofl
..även om detta ÄR jävligt låg nivå, så finns det ju ett underhållningsvärde i denna sug-och-svälj-debatten.
..det är bara att gilla läget:D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
..även om detta ÄR jävligt låg nivå, så finns det ju ett underhållningsvärde i denna sug-och-svälj-debatten.

Nej jag tycker inte det har något underhållningsvärde faktiskt och jag tycker inte det här kvalar in på vad som borde vara minimistandard.
Det är inte för att jag är pryd utan för att det är så jävla töntigt.
De som startat prutt-trådar har, tack gode Gud, fått dem bortplockade.
Det här skiten är säkert kittlande för en del av de tonåringar som invaderat sajten men jag kan inte begripa hur man kan vara så efterbliven att denna frågeställning dyker upp ungefär 15-20 år för sent. Tihi, någon har sugat på min snopp. Hihi. :3freak

Hela grejen påminner om min kollegas frus systers barn som är typ 9 och 10 och verkar vara lite Flanders, kom inrusandes på middagen som föräldrarna avnjöt upphetsat:

Mamma, mamma! Det är en tjej på tv och vet du vet du vet du, hon har en SNOPP I MUNNEN!!

Så efter verkar de flesta som tycker det är nervpirrande att snacka spermier i mun på forum också.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha

Kan hålla med om låg nivå men tydligen har den ett visst underhållningsvärde också med tanke på över 200 inlägg i tråden.

Vill man få med många cheyer i diskussioner här på forumet är det ju i stort sett bara sex, skillnad man&kvinna och möjligtvis inredningstips som gäller.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...