Ja undrar om de e jobbit när man stavar Marcus me C å ente K?
E de så?
Just det ,han är bara jobbigt,säkert nån it-snubbe som hajar nada om hojar...Tycker du att du är extra ordinär för att du kan stava eller vad fan handlar det om? 99% av alla här tycker du är en pajas. Förstår du inte ens det själv? Du får ingen respekt genom att rätta folks skrift
Varenda jävla tråd försöker du ju agera svensklärare. Kom du inte in på lärarprogramet eller?? Det kanske är läge att regga dig på flashback för där kan du prata om både det ena och de andra som inte har med hojar att göra, för här tillför du då inte mycket
Ja jävlar! Länge leve ungdomen.
Kan vi inte skaffa ett seniorforum där till exempel Valen kan göra inlägg och klaga på grannen som spelar rock & roll sent på kvällen?
Edit; jag svarade "Har väl hänt" i pollen. En blöt kyss efteråt innebär ju en liten mängd som letar sig tillbaka ner i mig. Men ändå för lite för att svara "Ibland".
äru chey eller kille?
DET ÄR JU KNUGEN!Han är en kille.
DET ÄR JU KNUGEN!
äru chey eller kille?
Att spruta på tjejen var nåt som heteroporrindustrin tog till sej från bögporrindustrin på 70-talet. Det är bara för att markera avslut på scenen, vilket man ansåg inte gjordes tillräckligt väl genom att spruta innuti.oppps.. var inte tillräckligt snabb där med att ta bort mitt inlägg.
Jag tänker inte lägga ut mitt privata liv här, utan undrar mest allmänt varför man i så många, ja typ alla "vuxenfilmer" ser exakt samma scenario, dvs; precis i slutet tar killen ut den och antingen drar han själv eller hon ut satsen på/i munnen/ansiktet på tjejen.
Så låt mej kära herrar omformulera frågan, varför tycker ni/ på vilket sätt är detta upphetsande?
Har diskuterat detta fenomen med flera killar och ännu fler tjejer och 99,9% av tjejerna tyckte inte om detta och fann inte det upphetsande även om de hade gjort detta några ggr. Då oftast pga att de blev överraskade eller att det var killens initiativ. Så det måste ju vara många som tänder på deet iom att det hela tiden visas på film så att säga. Vad i detta är just upphetsningen?
Edit:Jag säger varken emot eller för, är bara nyfiken.
Nej, fram för att ligga och gnida missionär i kolmörkret. :attackflataAtt spruta på tjejen var nåt som heteroporrindustrin tog till sej från bögporrindustrin på 70-talet. Det är bara för att markera avslut på scenen, vilket man ansåg inte gjordes tillräckligt väl genom att spruta innuti.
Inget någon normal kille i ett normalt samlag skulle syssla med.
Vissa sorgliga killar använder porr som norm för hur man ska bete sej vid sex. Förmodligen vet dom inte bättre.
Dumpa och gå vidare till nån som är mentalt mognare.
Att spruta på tjejen var nåt som heteroporrindustrin tog till sej från bögporrindustrin på 70-talet. Det är bara för att markera avslut på scenen, vilket man ansåg inte gjordes tillräckligt väl genom att spruta innuti.
Inget någon normal kille i ett normalt samlag skulle syssla med.
Vissa sorgliga killar använder porr som norm för hur man ska bete sej vid sex. Förmodligen vet dom inte bättre.
Dumpa och gå vidare till nån som är mentalt mognare.
Då är båda förnedrade och förtryckta av patriarkatet! :schyman :veggo alestinaschalTänk om båda gillar det då..?
Då är båda förnedrade och förtryckta av patriarkatet! :schyman :veggo alestinaschal
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |