Sväljs det?

Sväljer du satsen vid fellatio?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Och hon sa att det var infantilt att kalla det en äcklig smörja vilket jag gjorde. Det var inte att föräckla vad nån gör av kärlek till nån annan som var infantilt.

Det är precis som Trineo säger. Att kalla det äcklig smörja är infantilt! Hoppas du slipper äcklig smöja i din vagina, din kondom och i din mun. Hoppas du slipper sex..men som du låter kanske det redan är så ;)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Suck vilken pubertal tråd. Och att det dessutom var en "vuxen" person dessutom startade den förvånar mig.

Varför är detta av allmänintresse?

_teSSan_

Guest
Det är precis som Trineo säger. Att kalla det äcklig smörja är infantilt! Hoppas du slipper äcklig smöja i din vagina, din kondom och i din mun. Hoppas du slipper sex..men som du låter kanske det redan är så ;)

Det var ju du som sa det, inte han.. Är det det som kallas att ha fasta åsikter? När man glömmer vad man har sagt..?:va

Och nej, det är inte så. Min pojkvän lämnar inte mig trots att jag inte sväljer.
Men jag har hört talas om tjejer som fast de sväljer är singlar. :pannkyss

Suck vilken pubertal tråd. Och att det dessutom var en "vuxen" person dessutom startade den förvånar mig.

Varför är detta av allmänintresse?

När du av nån märklig anledning öppnade tråden fast du inte var intresserad av innehållet, vad var det som fick dig att fortsätta läsa? När det inte intresserar dig.. :va

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det var ju du som sa det, inte han.. Är det det som kallas att ha fasta åsikter? När man glömmer vad man har sagt..?:va

Och nej, det är inte så. Min pojkvän lämnar inte mig trots att jag inte sväljer.
Men jag har hört talas om tjejer som fast de sväljer är singlar. :pannkyss

Han förklarade det för dig på babyspråk så du skulle fatta vad vi pratade om ;)
Bebbe:pannkyss ...jag har inte sagt att din kille skulle lämna dig för att du inte sväljer (har du komplex?). Försöker hålla det här över bältet men jag kommer inte kunna hålla mig ett inlägg till. Så jag lägger ner debatten med dig. Jag skrev att det var infantilt att kalla det äcklig sörja och det står jag för. Ha ett fint liv! :slängkyss

Edit..läste just mitt inlägg igen :)...jag föreslår att du gör det med. Det står ju klart och tydligt vad jag sade! Svårt att fatta?

Last edited:

Memmsan

Katten ^^
Gick med
12 May 2004
I studentgettot [Lkpg] med Majsan o Skinhead
Hoj
Thundercat -98
Det handlar inte om att leva upp till porrideal.
För mig handlar det om att älska personen jag gör det för. Annars gör jag det inte! Och om den jag älskar njuter så mycket så vill jag vara del i varenda sekund av hans njutning.
Antingen gör man det eller så gör man det inte. Att kalla det äcklig sörja eller på andar sätt föräckliga sex är ju ganska infantilt.
Man måste inte alls svälja...men äckligt är det ju inte. Inget som kommer från den man älskar är äckligt.

Killar som vägrar kyssas efteråt är också mesar!

Word! För mig är det självklart att svälja :)

_teSSan_

Guest
Han förklarade det för dig på babyspråk så du skulle fatta vad vi pratade om ;)
Bebbe:pannkyss ...jag har inte sagt att din kille skulle lämna dig för att du inte sväljer (har du komplex?). Försöker hålla det här över bältet men jag kommer inte kunna hålla mig ett inlägg till. Så jag lägger ner debatten med dig. Jag skrev att det var infantilt att kalla det äcklig sörja och det står jag för. Ha ett fint liv! :slängkyss

Edit..läste just mitt inlägg igen :)...jag föreslår att du gör det med. Det står ju klart och tydligt vad jag sade! Svårt att fatta?

Komplex? För att jag inte gillar sperma..? Ge dig..! :rofl

Bra att du står för vad du säger, precis som jag då. Jag tycker det är skitäckligt.

Har sagt det innan och jag säger det gärna igen, vill du svälja så gör du det, men det ger inte dig rätt att försöka förlöjliga mig för att jag inte tycker som du, så att försöka hålla dig ovanför bältet är lite sent nu. Jag har inte trackat dig eller kallat dig barnslig för att du sväljer och jag tänker inte göra det heller, så du får locka nån annan att leka med dig i din sandlåda. :pannkyss

Jag öppnade tråden för att skriva mitt inlägg.

Så du bedömde trådens innehåll utan att ha en aning om vad det står i den? Låter vettigt. :tummenupp

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Komplex? För att jag inte gillar sperma..? Ge dig..! :rofl

Bra att du står för vad du säger, precis som jag då. Jag tycker det är skitäckligt.

Har sagt det innan och jag säger det gärna igen, vill du svälja så gör du det, men det ger inte dig rätt att försöka förlöjliga mig för att jag inte tycker som du, så att försöka hålla dig ovanför bältet är lite sent nu. Jag har inte trackat dig eller kallat dig barnslig för att du sväljer och jag tänker inte göra det heller, så du får locka nån annan att leka med dig i din sandlåda. :pannkyss

Alltså du är ju förståndshandikappad..fast det visste jag ju redan. jag hoppades bara att du skulle växt ifrån det.
Läser du vad jag skriver alls?
Det är du som sitter i sandlådan...märker du att du är ganska ensam där?

Edit: jag kan fatta att man missförstå en människa kapitalt av tal, teckenspråk och andra komunikationssätt men skrift är ju fan formidabelt att man kan missförstå så otroligt. Det står ju svart på vitt. Du sitter och säger att du tycker som jag skrev och säger att jag inte skrev så. Läste du mitt första inlägg?

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tessan: Nu får du allt ta och läsa om tråden från början... ingen har försökt förlöjliga dig över att du inte sväljer eller inte tar satsen i munnen. Det handlar om ordvalet ÄCKLIG... något man sa när man gick på lekis.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
hahah vilken jävla tråd.. 10p till trådskaparen. :yoparty

det är vell inte det att det är kul/manligt ja kalla det vad ni vill.
att spruta någon i ögat, det är det att cheejjen ska agera pussy med munnen som är grymt.

alltså tänk er istället för att spruta bruden i klittan, så sprutar man tjejen i munnen?

det tycker jag är coolt, och det känns ju bra med för den delen. :D

Nje ushh för mig.

varför skrev jag änns i denna tråd. :gnissla

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Man måste ju tänka på att kvinnor vill känna sig "som alla andra" så jag bättrade på statistiken genom att klicka på "alltid".

Nu väntar jag bara på den tråd som borde ha skapats före denna tråd dvs med pollfrågan "Tar du den i munnen?"

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
hahah vilken jävla tråd.. 10p till trådskaparen. :yoparty

det är vell inte det att det är kul/manligt ja kalla det vad ni vill.
att spruta någon i ögat, det är det att cheejjen ska agera pussy med munnen som är grymt.

alltså tänk er istället för att spruta bruden i klittan, så sprutar man tjejen i munnen?

det tycker jag är coolt, och det känns ju bra med för den delen. :D

Nje ushh för mig.

varför skrev jag änns i denna tråd. :gnissla

Hahaha :tummenupp

men hur fan lyckas du psruta brewdarna i klittan?

Hahaha :tummenupp

men hur fan lyckas du psruta brewdarna i klittan?

Hade en brewd för nåt år sen som gjorde ett grymt arbete med munnen, tog den i munnen och svalde med ett väldigt lyckligt leende. Men tyvärr vart det så ofta att tillslut började det värka i bollarna.

Har bara haft en brewd som inte svalde, men hon var tråkigt överlag när det gällde allt. Resten höll på som om det vore nån jäkla nappflaska :näsblod

Svälja, nån?

Last edited:

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Nog för att det är kul att flera vågar bjuda på sig själva här på forumet, men att diskutera om man sväljer eller inte känns som lite för mycket info för mig.

Men jag kan inte låta bli att bjuda på en smiley i sann sprutande anda.

_teSSan_

Guest

Såg du det först nu? Hur var det egentligen med att läsa inläggen?

Eller du förstod det inte förrän nu?

Btw, detta är ett diskussionsforum, där man diskuterar. Men du hade tydligen slut på argument? Och att säga att man står utanför sandlådan i samma mening som man kallar nån man aldrig träffat förståndshandikappad är ju bara skrattretande. :D

Och du behöver inte ta åt dig, jag sa inte att det handlade om dig.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Såg du det först nu? Hur var det egentligen med att läsa inläggen?

Eller du förstod det inte förrän nu?

Btw, dwtta är ett diskussionsforum, där man diskuterar. Men du hade tydligen slut på argument? Och att säga att man står utanför sandlådan i samma mening som man kallar nån man aldrig träffat förståndshandikappad är ju bara skrattretande. :D

Jag förstod det efteråt :) vill du skriva något om det så varsegod. Jag är långt ifrån den skapaste kniven i lådan :)
Du är skrattretande Tessan :) och eftersom du inte läser vad jag skrev eller fattar vad det stog för så är du tydligen lite underutvecklad på förståndsfronten :) det förstår jag för jag LÄSER vad du skriver.

Och du behöver inte ta åt dig, jag sa inte att det handlade om dig.

Pfft...du kan ju försöka påstå det

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Visst är det trevligt med sväljerskor, men det är inget krav för min del.
Empati och vänlighet är sådant som jag verkligen uppskattar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...