Svårsåld ER6 -06 !!! Byggkostnad 335 126 kr

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Jamen deras mekaniker la ju 17286 timmar! :rolleyes:
Skämt å sido, det är inget annat än PINSAMT av en firma att lägga ut den hojen till det löjliga priset!

Står det någonstans att den kostar 3................! GE OSS ETT SKÄLIGT BUD- det är vad en köpare vill betala och en säljare kan accepterar, svårare än så är det knappast

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja, vad är en hoj med 0 mil som sannolikt inte har nån giltig garanti pga ombyggnaden egentligen värd?

:rofl

45 balubas på en 600-räser ger bättre prestanda TROTS turbon.. Vad tycker de att lacken är värd månne?

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Om det är den verkliga byggkostnaden så är jag förbluffad över hur lite man åstadkommit med så mycket pengar. Det är ju en budget som vida överstiger samtliga svenska chopperbyggen och även vissa av Stellan Egelands byggen...och så åstadkom man inte mer...?

Apropå Stellan...
Hade jag 400 kakor över hade jag nog lämnat grisen kvar på AVA och köpt;
slugger.JPG

dyos

Svenska vägar behöver fler kurvor
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
GSX-R 750 K2
haha! Såg den när jag va nere på AVA härom helgen. tänkte väl att den kunde va värd.. 60-80 lakan efter en snabb okulär besiktning. måste sitta en hel del godis på den mao.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Stackars hoj, men nu är den ju rätt extrem trots sitt sura ursprungsmaterial, så de vill ha över 100", men ingen
kommer att betala.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Vad är det för pris den har vunnit?

Såg den där skyltdockan för några år sen, svårt att förstå val av modell...? Om de åtminstone valt någon med lite banhojkapacitet så kanske den hade gått att sälja till någon tok. I detta fall känns det som att de har större chans till försäljning om de återställer och säljer den inkl. tillbehören på en pall bredvid, typ.

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Den där har varit till salu och stått hos AVA ett par år nu. Kommer nog aldrig få den såld

Jo , jag såg den där för nåt år sen . Rätt nice hoj i och för sig men 300 lakan ! :rofl

Lika löjligt som kiddsen som importerar nån gammal BMW M av nån känd nr från tyskland och sen chippar å mappar å turboladdar å fixar till oräkneligt antal 1000 hk och sen tror dom att den är värd en mille !!!

En sån bil med några 100.000 mil i skuffen vill man ju inte ens ha om man får den gratis !!! :zpy

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka