Haha whoot?
De flesta maxarna står i runt 45 000 pre-säsong. Och då är allt original. Jag har lagt runda slängar 25 000 på motorn och systemet, sen även en helt ny lack på hojen så tror jag inte det kommer vara några problem att få den såld för runt 45-50 000 kr.
Man skaffar inte en v-max för att köra kurvor eller ligga och köra höga hastigheter, hojen skriker i 150+ och den har en väghållning som en tysk stridsvagn. Men jag tror inte min 25 år gamla hoj har några som helst problem att dra dig i snorren på 200 meter
Men jag har lagt den på 56, så har jag en prutmån på dryga 6-7 tusen. Jag släpper den billigare om det blir en bra och snabb affär. Inte så att jag förväntat mig att få över 50 för den.
Men att det är en klassiker och en sjukt kul hoj för någon som är 22-23 och vill ha 124 bakhjulshästar kan ändå också vara ett säljargument
Kostar 1800 att helförsäkra