Det är säkert en fin hoj du har men det finns väldigt gott om vmaxar och i många fall är absolut orginalskick värdefullast.
förbättringar gör man mest för sin egen skull och kan vara svårt att få ut.Det kostar att ligga på topp.Men.du kan ju ha tur och få ut stålarna och då är det bara att gratulera.
Jo, det jag lagt på den får jag ju aldrig tillbaka. Mer hopp om att få ut vad den är värd. Kört över 1500 mil med den, och när en hoj inte är "lågmilare" som någon sa här innan efter 5000, så är det inte så mycket man kan göra.
Bara hoppas på att det är någon som uppskattar en billig 0-100 raket och har lite behov att kompensera upp en fjunig bringa
Jag är förvånad över hur bra betalt man får för gamla häckar.
En 750 (som TS säljer) kan man ju ta körkort på, varför den är värd en "fet" peng bara den fungerar.
Sålde själv en gammal (20 år) Honda 750 vid något tillfälle. Såg ut som den legat på sjöbotten, hade gått en bit över 5000 mil, all aluminium hade ärgat, handmålad "lack", buckla i tanken osv. Den fick jag 14.000:-för, bara för att den gick att övningsköra på.
Varför någon vill betala 40.000:- för en 13 år gammal R1 förstår jag bara inte.
/Stefan
Ser du till exempel som du har med de gamla Z1rna, de ligger i bruksskick runt 35-40 papp. En i riktigt fint skick sticker iväg en massa tusenlappar. Därför jag inte har stress med min. Kostar mig inget. Kan lika bra stå och gotta till sig några år om den inte blir såld Men får jag 45-50 för den så klagar inte jag. Allt originaldelarna medföljer ju som sagt, och den är otoligt billig att äga. Finns ju alltid någon som är lika dum som jag som skulle önska sig världens mest okörbara hoj, haha.