Nu har ja en fråga som ni säkert alla redan har svarat på ett X antal gånger .. ja ska nu köpa en sv 1000 o ja måste hitta den billigaste försäkringen .. ja e 26 år bor i sthlm ..
e tacksam för alla råd .. hade king
Nu har ja en fråga som ni säkert alla redan har svarat på ett X antal gånger .. ja ska nu köpa en sv 1000 o ja måste hitta den billigaste försäkringen .. ja e 26 år bor i sthlm ..
e tacksam för alla råd .. hade king
Jag fick en otroligt bra premie genom suzuki märkesförsekrin betalar ändast 7600 i hel försekrin o är 26 år o bor i Sthlm så ja kan rekomendera att kolla upp dom då dom har ändrat premien för sv:n nu
Yes Pat de va ja som skulle ha kollat på den men som ja tyvärr va tvungen att tacka nej till pga olika faktorer som inte hade med din hoj att göra . Hittade en annan sv som ja hade råd me en 03:à i org skick o ändast dryga 1100 mil men tack ändå.
Yes Pat de va ja som skulle ha kollat på den men som ja tyvärr va tvungen att tacka nej till pga olika faktorer som inte hade med din hoj att göra . Hittade en annan sv som ja hade råd me en 03:à i org skick o ändast dryga 1100 mil men tack ändå.
lugnt! kul att du hittade en hoj iaf! nu får du börja bygga om den så den ser lika ball ut som min hehe..
det där med försäkringen lät jävligt bra måste jag säga, så billigt var det helt klart inte när jag kollade upp den strax över ett år sedan!
Helt ofattbart död hojmarknad. Din hoj är ju helt rätt och ute till helt rätt pris (=billigt för köparen). Den borde varit såld för länge sedan. Ser i o f s lite här på SH att många klagar på höga priser men de verkar vilja kunna köpa ny hoj i fint skick för 10 papp. Jag tycker visserligen att det är synd att Du ska sälja din fina Fighter men när du nu har bestämt dig så önskar jag dig lycka till med försäljningen.
Mm jo nu blir de styling under vinter om ekonomin tillåter har redan hittat en massa godis till den så ja kommer slänga upp bilder tids nog jupp ska kolla om ja kan ladda upp en bild på min premie från min försäkring annars e de bara att ringa sj o dubbel kolla me dom
Tack Pat . De e en super kul hoj fick den för ett bra pris me . Vart som sagt en 03:a med 1080 mil på mätaren helt org inte repa på laken fick pröjsa 43000 så de va som hittat.
Har dena tråd dött nu?? En fråga vet någon hur sv:n reagerar rent efekt mässigt om man kortar ljuddämparna/ ljudämparen ?? Blir de sämmre/bättre eller är det ingen skillnad.
Tycker ju att de e snyggare me korta rör o ser lite kaxigare ut.
Hoppas någon vet eller har erfarenhet av de.
Ha de king
Ok men då kan ja ju kapa med gott samvete hehe funderade även på en pc3 men ja vet inte om det är att kasta pengar i sjön man har ju läst på lite om den men de värkar vara rätt mkt delade meningar om den så man vet inte riktigt va kan man göra mer me hojen för att få den lite mer aggresiv ? Ja är mer för axet än för toppfarten
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|