Vad ska hända utan det i teorin?
Vi får börja skiva lite mer då. Själv har jag bara kört ca 130 mil i år. (Blir dyra mil med 7000 kr i försäkring, så de kanske blir att byta av suzukin mot en enduro )
Är ni nöjda med hur långt i åkt i år?
Är eller har varit ung iallafall (87:a) så IF har alltid varit över 20,000 kr/år för mig. Kollade nu 4000 kr/år.Har du kollat med IF, dom var billigast när jag teckna försäkringen.
Är eller har varit ung iallafall (87:a) så IF har alltid varit över 20,000 kr/år för mig. Kollade nu 4000 kr/år.
#¤%&/( såg fel de var 4000/månad => 46 890 kr/år
I går tog jag mig tiden att synka trottlarna (TB Sync) och satte TPSén, båda va fel och det vart betydligt bättre efter!
Nästa vecka mappar jag PC3 hos Andersson Turbo.
3384 kr år helförsäkring på Svedea. Tokbilligt. Suzuki märkesförsäkring är nästan dubbelt så dyr
Jag tror det är 2700 hel/hel jag betalar på Suzuki märkesförsäkring men så är jag gammal också och nån jävla fördel ska man väl ha av det.
För mig var denna försäkring ett skämt, dubbelt så dyrt som Folksam 45+ i Sthlm över 10.000:-
Jag ser tyvärr inte vad som hänt i det diagram du bifogar. Kan du va snäll å hjälp en som inte begrip. Vad är det som har hänt?Mappade hojen, nu är allt klart och den går som en dröm. Inte lika mycket effekt som min gamla men de får man väl ta om man vill slippa jätteröret och induktionskitet som kan suga in småfåglar och låter satan..
View attachment 410681
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |