Jag ska byta ut de gula blinkersglasen och har sett att Banditen av nyare årsmodell har vita orginal, de ser mycket lika ut de som sitter på SV:n. Någon som vet om de passar?
Är det bilsportspecialförsäkringar som gäller på sv1000s? Kom gärna med förslag på bolag!
Hallå har köpt mig en sv1000 nu, en kanonhoj. Nå får man väl hoppas att sommaren kommer tidigt!!!!!!!
I alla fall våren! Å den ska vara här senast 23 mars för då ska jag köra till Bike i Trollhättan för att mappa PCn.
Den ser jättefin ut. Skriv gärna lite mer om vad det sitter för utrustning på den. Både det man ser och det man inte ser. Alltid kul att veta.
I alla fall våren! Å den ska vara här senast 23 mars för då ska jag köra till Bike i Trollhättan för att mappa PCn.
Den ser jättefin ut. Skriv gärna lite mer om vad det sitter för utrustning på den. Både det man ser och det man inte ser. Alltid kul att veta.
Skickar upp några bilder på mina vinterarbeten.
Solocuts, bromsslangar, tailguard, miniblinkers och ett nytt bakdäck blev det.
Hallå. fan kollade in din helkåpa fan den är helt ok, vart skall man vända sig om man vill köpa en sån???
Hallå.
Nån som vet några bra länkar som har delar till sv1000s
tänkte på typ kåpa till passagerarsadeln och kåpglas?
Riktigt snygg bakdel Var fick du tag i solocutsen?
Riktigt snygg bakdel Var fick du tag i solocutsen?
Kåpan säljs som Suzuki original och kostar typ 5000 kr lackerad i rätt kulör.
Min satt monterad då jag köpte hojen.
Jag kollar alltid först med S-Racing då jag ska handla. Har bara bra erfarenheter av den firman. Har köpt en del från Bikersneed också och det har oxå fungerat väldigt bra.
Solocutsen säljs som Suzuki original och kostar typ 1700 kr lackad i rätt kulör. Jag fick S-Racing i Väne-Ryr att ta hem en åt mig.
Kolla ebay, har sett för 7-800 spänn, lack tillkommer om färgen inte stämmer.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|