porec skrev:Nån som har krach puckar på sin SV nya modellen??? bilder? närbilder?
Finns att köpa på S-racing.
porec skrev:Nån som har krach puckar på sin SV nya modellen??? bilder? närbilder?
Stålbrand skrev:Är det någon av er som som känner att framgaffeln är lika sumpig somg jag på gammla SVn? är det nån som har tagit saken i egna händer o bytt till exempelvis GIXXER-gaffel?
och i så fall hur pass mycket måste man byta?
- gaffel
- bromsok (med allt vad det innebär)
- fälg
- skivor
- styrkorona
någon som vet om man kan sätta en GIXXER-styrkrona direkt på SVn?
-dB_mike skrev:om du tycker att den är svampig så kan du ju börja med att byta olja, hjälper inte det finns det styvare fjädrar att byta till. jag tror det blir billigare än att byta till gixxergaffel.
gibbles skrev:Denna kanske är gammal, men jag hade inte sett den förut:
http://www.bordergatewayprotocol.net/jon/humor/video/6155crashzukimpg.mpg
birgerss skrev:Vad är det här för framblinkers? grymt snygga är de ialf
http://www.blocket.se/view/6203211.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0
nån som vet var de går att få tag på?
skerfe skrev:Är det någon som har tips på kraschpuckar till en -02'a? Det är ju gruppköp på gång i en annan tråd men det verkar inte som om dom har något vettigt att erbjuda till en sv 650.
Är det fler som skulle gråta blod vid en marksyning men inte har råd med helförsäkring kanske man kan gå ihop och köpa...
/Skerfe
skerfe skrev:Är det någon som har tips på kraschpuckar till en -02'a? Det är ju gruppköp på gång i en annan tråd men det verkar inte som om dom har något vettigt att erbjuda till en sv 650.
Är det fler som skulle gråta blod vid en marksyning men inte har råd med helförsäkring kanske man kan gå ihop och köpa...
/Skerfe
66 km/h hmmm??? vet du hur gänserna går för vad man får betala? för jag fick böter i torsdags å jag körde 69 och fick 1400:-skerfe skrev:Idag fick jag 1200 i böter.
Inte så farligt dock, 66 på en 50 sträcka. Det lustiga var att jag utövade lite blåbärstrick och satt på tanken och pysslade med lite andra saker under tiden. Men det sa dom inget om.
Jag trodde jag skulle slippa böter i år. Men icke picke pö.
porec skrev:66 km/h hmmm??? vet du hur gänserna går för vad man får betala? för jag fick böter i torsdags å jag körde 69 och fick 1400:-
porec skrev:66 km/h hmmm??? vet du hur gänserna går för vad man får betala? för jag fick böter i torsdags å jag körde 69 och fick 1400:-
skerfe skrev:Ja, men laserpistolen drar automatiskt bort 3km/h som en felmarginal.
på dig själv du!
skerfe skrev:Ja, men laserpistolen drar automatiskt bort 3km/h som en felmarginal.
på dig själv du!
men indraget kort.. hihi.. å det fick inte vi.. haha... å det är högre böter på lägre hastigheter.. altså är vi tuffare grabbar...2fast4hjo skrev:2fast4some körde 123 km/90 väg..fick "bara" 1200 i böter...det ni
att den funkar.. hahhaha jo då det är en fin hoj.. men jag tycker att efter 1 säsong så vill man ha nått större.. mer (hk) men kommer att ha kvar den.... rolig på krokiga vägar... ganska råstark... mullrar som twin brukar göra... och jag tycker också att du ska satsa på 03- å nyare.. för de är snyggare...Mahti skrev:Saker att tänka på vid sv köp?
Mahti skrev:Är SV underbaraste hojen som finns? Har fastnat för sv650s rätt så rejält, fast jag aldrig testat den. Hoppas på att det blir min förstahoj
tänkte mig något från 03 eller nyare. Vad tycker ni jag ska satsa på?
Saker att tänka på vid sv köp?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |