hehe ja det låter långt.... var lite nyfiken när jag kom in i bilden... sida 75.. så det är inte så långt ifrån du är en gammal veteranare då-dB_mike skrev:har varit med sidan 60 ungefär, kommer nog att tjuvläsa lite när ingen ser på
hehe ja det låter långt.... var lite nyfiken när jag kom in i bilden... sida 75.. så det är inte så långt ifrån du är en gammal veteranare då-dB_mike skrev:har varit med sidan 60 ungefär, kommer nog att tjuvläsa lite när ingen ser på
hellla boy, fan vad dyra de var i vetlanda eller där du köpte speglen, du betalade 388:- jag fick samma spegel av min lokala mc handlare för 235:- men tack för tipset igen!hellla skrev:backspegel
porec skrev:hellla boy, fan vad dyra de var i vetlanda eller där du köpte speglen, du betalade 388:- jag fick samma spegel av min lokala mc handlare för 235:- men tack för tipset igen!
Ringo skrev:Ar det nagon som har monterat en lite snyggare sjart (t.ex. fran R1 eller nyare GSX-R) pa sin Sv(enne)? Visa garna en bild isafall, har inte last igenom alla hundra sidor.
hellla skrev:Då var SVn såld! Fick 43 papp för den.
xrperra skrev:Grattis!
Trist årstid att sälja hojen på bara,man får ju nästan skänka
bort den .
.
KåGe skrev:Tja alla v-twin diggare!
Funderar på att byta upp mig till en sv-1000 -03 -05. Har inte hunnit med o provköra nån i sommar så därmed undrar jag om det är nån som har erfarenhet av skillnaden mellan 650 (-03) och 1000 kubikar´n
De är ju nästintill identiska, men är den lika lätthanterlig som 650:n?
Viktskillnaden är väl marginell det är väl det bredare bakdäcket som hämmar en smula kan jag tänka.
Är det nåt annat man bör tänka på? Min 650 har varit problemfri o d bör väl vara likadant med storebror...?
porec skrev:Här kommer Dr. Porec´s plastiklösning på den stora älgläppen där bak..! Ingräppet blev inte som jag först hade tänkt mig eftersom jag skärde lite fel, men slut blir nog ändå bra. Skulle bara varit en bit från början. Nu väntar jag bara att det ska torka så jag kan sätta ihop det igen.. sen så kommer en ny bild..!
mini-knutten skrev:[Språkpolis] Skär, skära, skar [/Språkpolis]
skerfe skrev:[Språkpolis] Skära, skar, skurit [/Språkpolis]
Svess skrev:Sv 1000 har maxats till 250, lite klent tyckte min sambo för en sådan pass ny hoj. 650:n till 225 på mätaren.
250 max det va dåligt. Själv har jag varit uppe i 265 km/h med min SV1000S -03. Däcken som sitter på just nu säger max 270 km/h. Till nästa år blir det att sätta i ett KN-filter, kommer nog att göra några km till
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|