är redan klar med den..Daniel410 skrev:titta på daniel 410 i bildgalleriet..
lite inspiration hur det kan se ut..
men har kollat ändå... men fann bara bilder på din undertail... inget bra förslag att göra själv, men snyggt
är redan klar med den..Daniel410 skrev:titta på daniel 410 i bildgalleriet..
lite inspiration hur det kan se ut..
porec skrev:du skojar.. har fan inte sätt nått på blocket.. för de pengarna inte...
billigaste e typ 800 eller nått.... men nu e den klar
Så blev resultatet... dåliga bilder.. men får duga..:
tjena duckie det var ett tag sen du var aktiv här hihi..duckie skrev:Najs
Du lyckades få kvar skyltbelysningen också - pekar den rätt eller blir vinkeln fel liksom?
porec skrev:tjena duckie det var ett tag sen du var aktiv här hihi..
Pyhis skrev:Fiint då behöver jag inte oroa mig. Torde få min dendär "magkåpan" eller va den nu heter nästa vecka.
ExOffroad skrev:Vart beställde du den ifrån?
Funderar på att köpa en till min hoj.
trummiz skrev:SV:n är rolig tycker jag! Jag gav 35000:- för min 99:a i sommras, den hade då gått ca. 2000 mil. Också import... Slanga går, om man bara lär sig det =) Har lyckats några gånger =)
Som sagt, en trevlig hoj!
du har ju denna, en killes här på forumet, har redan lul lul:(MARCUS) skrev:Är eventuellt i köpar tagen på en SV 650 99, jag bara undrar är en sån hoj kul, lätt att slanga med, finns det roliga grejer man kan göra för att den ska se snyggare ut & vad ska man ge för en SV 650 99 med 1200 mil, obs! 2 ägare i sverige, allstå en import hoj! Han begär 35000:-
Mvh Marcus
nedå.. import eller inte.. kolla igenom allt som vanligt.. se om den e servad å så... 4300:- bra pris tycker jag, har själv hos dom..! det ända negativa e att det är hög självrisk.. beror väl lite på hur du har tänkt köra..!(MARCUS) skrev:Är import något man behöver oroa sig för?
Vad har du för försäkring? Jag kollade med Bilsport & mc, dom var billigast 4300:- helf helår, tyckte jag va billigt dyrast var Folksam 16700:-
porec skrev:du har ju denna, en killes här på forumet, har redan lul lul:
http://www.blocket.se/view/6203211.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
klotad eller2fast4hjo skrev:Jag har en bra bild på ljungvists hoj men lägger inte ut denom inte Felix godkänner det.
porec skrev:klotad eller
2fast4hjo skrev:nej den är skött exemplariskt..mycket fin och välvårdad.
vafan, jag har 10 000:- i självrisk! tog bara halv därför.. måste vara för jag har den på 25kw...(MARCUS) skrev:3000:- i självrisk för vagnskada
Vad är då problemet?
(MARCUS) skrev:3000:- i självrisk för vagnskada
Vad är då problemet?
Oroa dig inte för import.(MARCUS) skrev:Är import något man behöver oroa sig för?
Vad har du för försäkring? Jag kollade med Bilsport & mc, dom var billigast 4300:- helf helår, tyckte jag va billigt dyrast var Folksam 16700:-
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|