kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
Hur låter de då?
kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
fy fan va coolt.... hehe.. nöjd? undrar också hur ljudet är?kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
Lite mer men inte så mycke det var raka rör innan med och det blev kanon ett par såna här med så är pärlan klar http://www.hotbodiesracing.com/signals.php4#hellla skrev:Hur låter de då?
Simppi skrev:Här kommer lite bilder på Suzukis original seatcowl + annat installationsmaterial.
Simppi skrev:Här kommer lite bilder på Suzukis original seatcowl + annat installationsmaterial.
kosz skrev:kapade dämparna i dag börjar bli färdig inför våren nu
Mr. Kongo skrev:Hur är det att skjutsa med en 650?
det funkar bra tycker jag.. men jag har kännslan av att man sitter ganska högt... efter en stund så kan man bli lite trött i knäna... jag jämför med en gsx600f som min kompis har.. och den är mycket mycket skönare att åka bak på.. men sv funkar fint... (fast va fan... det är ju tråkigt att ha nån bak)Mr. Kongo skrev:Hur är det att skjutsa med en 650?
Mr. Kongo skrev:Tänkte väl mest på hur motorn orkar med två pers (~150 kg), är ju skapligt värdelöst att skjutsa med fzr:en
jag vet inte.. men jag tycker det går undan med 2 på... men va fan det är ju en hoj med 72hk orginal... ska du ha nått djävulsk så får du nog kolla på nån annan "värsting" hoj mitt betyg 0 - 10 : Funkar bra.!Mr. Kongo skrev:Tänkte väl mest på hur motorn orkar med två pers (~150 kg), är ju skapligt värdelöst att skjutsa med fzr:en
Mr. Kongo skrev:Slutsats är alltså att det går att skjutsa trotts den låga effekten lite snabbt på kurviga vägar? så länge man inte ska busa vilket jag ändå inte har några planer på.
har samma problem... jag känner inte av det.. men tjejen som sitter bak har lite svårt med att räcka fram med händerna... det går men blir ansträngande för henne.!Krills skrev:sitter jag längst fram mot tanken och passageraren sitter bakpå. Då blir det ett ganska stort glapp mellan passageraren och mig som kör och det blir jobbigt för passageraren som måste luta sig fram ganska mycket .
det jag har hört/vet.. så är det inte värt det... men man bör kanske omsynkronisera eller va fan det heter när man har både ett effetktsystem å öppnare filter... men Power C.. ska visst inte vara värt...Krills skrev:Hej!
Nån som har provat pc till sin 650? Den kostar 6000:- inkusive bänkning hos både AVA-Mc och Din-Mc i Stockholm. Jag har effektsystem och ska införskaffa Kn-filter till våren. Skulle man märka nån skillnad? Är skillnaden värd 6000:-?
//Stoffe.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |