Mangoo skrev:Jag har skaffat mig nya bolt-on och luftfilter till min nu. Funderar på att lämna in den för bänkning och justering av insprutning och dylig elektronik, har hört att det skall vara bra. Är det någon här som har gjort det på sin SV-tusing? Gör någon skillnad eller är det borkastade pengar?
Pyhis skrev:Nu är min Sv färdig för sommaren
73 hk har den väl iaf? Jämfört med en R-hoj är den kanske klen men jag tycker nog att den hävdar sig bra mot ~100 hästas rad4r av samma storlek som t.ex. Honda Hornet.Terence skrev:Tjena, är i ett återfall. körde för 10 år sedan och funderar på att införskaffa en gixxer och lutar åt dessa 2. frågan är nu. blir man trött på 650:ns effekt? 53 hp verkar ju inte allt för kul i längden kanske?
vet inte hur stor skillnaden är i pengar melan de båda vad gäller service och försäkringar men är lite rädd för att åka dit efter ett tag att 650 känns för liten.
Är lite rädd för "R" modellerna därav verkar SV som ett bra alternativ
tack för lite synpunkter!
Simppi skrev:Schnyyyggt!
Ser ut som om du varit i kontakt med Mr Gerard
På med en high-pipe så börjar den ju likna min.
kihlen skrev:Var hittar man färg till SV:n som jag har förstått det är det inga "standardfärger"...
Terence skrev:Tjena, är i ett återfall. körde för 10 år sedan och funderar på att införskaffa en gixxer och lutar åt dessa 2. frågan är nu. blir man trött på 650:ns effekt? 53 hp verkar ju inte allt för kul i längden kanske?
vet inte hur stor skillnaden är i pengar melan de båda vad gäller service och försäkringar men är lite rädd för att åka dit efter ett tag att 650 känns för liten.
Är lite rädd för "R" modellerna därav verkar SV som ett bra alternativ
tack för lite synpunkter!
Mickemeister skrev:Hej funderar på att köpa en sv650s 99, är det något man ska tänka på( vanliga fel o.s.v)?
-dB skrev:lyssna efter kamkedjesträckarna.
Ekberg skrev:Hos lackeraren som blandar färgen åt dig.
På ett bra ställe skall dom få fram färgen utifrån färgkoden som din hoj har.
Min blåa har koden YC2 Candy Grand Blue-met. från Suzuki.
Den koden i sig själv kan man inte blanda färgen på,men en lackerare kan ta reda på Panel nr. vilket man kan blanda på.
YC2 har Panel nr. 037685 iallafall på Standox lacker.
/Dan
porec skrev:var köpte du din belly.. vet att det redan har framkommit innan, men årkar inte leta tillbaka i det förflutna..
2fast4hjo skrev:Letar ensitscuts. Det finns på länken som duckie la upp men den kostar 1200 (passar 05:an?) Söker den som är bifogad som bild eller om någon har några andra förslag.
www.bikersneed.se vet jag om.
Någon som vet någon annan svensk firma/hemsida , ska vara till en sv 650 05.
IvarS skrev:Jag har köpt cuts olackad för 595:- från S-racing. Man trär den utanpå dynan, bra om man behöver skjutsa nån då cutsen ryms i en ryggsäck.]
2fast4hjo skrev:kommer inte ihåg ifrån vilken sida den bifogade bilden är ifrån.
IvarS skrev:Jag har köpt cuts olackad för 595:- från S-racing. Man trär den utanpå dynan, bra om man behöver skjutsa nån då cutsen ryms i en ryggsäck.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|