Mindre framdrev går knappt att få tag på. Så det är ett 47- bakdrev o en kedja med en länk mer som gäller då. Har köpt drevet med inte kedja än. Uppskattningsvis så kommer hojen att toppa ca210 på mätaren.
Vart köpte du drevet då och vad kosta det.? blir den nååge starkare då tro? Nån som vet vad fram fälgen är gjord av? Magnesium? eller nån kanske har en Reserv liggandes till salu?/Peter
Är det ingen som behöver extra delar till en SV650 -00, har motor, kåpor, tank, styre, alla lås med mera... MÅSTE BORT!!!!
Bara orginalkåpor eller?
Vill gärna ha en magkåpa till min -00
Vi skaffade en Sv650N -04 i somras till min sambo. Tänkte köpa lite service artiklar till den. Oljefilter, tändstift, luftfilter. Ev drivpaket. På www.lellesmc.se har de allt men oftast står det till Sv650S 03-07. Ibland står det Sv650 och då är det lungnt. Nån som vet vad som passar och vad som inte?
Vi skaffade en Sv650N -04 i somras till min sambo. Tänkte köpa lite service artiklar till den. Oljefilter, tändstift, luftfilter. Ev drivpaket. På www.lellesmc.se har de allt men oftast står det till Sv650S 03-07. Ibland står det Sv650 och då är det lungnt. Nån som vet vad som passar och vad som inte?
Tjena! kul att man hittade en tråd för SV
köpte en Sv650 99 i helgen men tycker att den låter/tickar ganska så mycket i jämförelse mot andra hojar. Det tickande ljudet blir varken högre eller minder beroende på om den är varm eller kall och från motorn hör man i övrigt inget missljud alls. undrar om det är någon fara? har hört att kamkedjesträckaren och kamkedjan låter ganska mycket "orginal" men skall man se över det?
någon som vet?
hms tror min också låter så,, om det är samma tickande ljud vi menar såklart.
Men har haft min inne för diverse och de har inte sakt något om det så tror nog inte det är någon fara, hur långt har den gått?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|