matte_mannen
Ny medlem
Inte alls dum
Var hittade du den?
Var hittade du den?
Inte alls dum
Var hittade du den?
Jag vill inet var apetig , men jag tror den hade gjort sig bättre som high-pipe. Flytta upp den så den ligger i linje med bakkåpan o byta bakgavel så du får ett mindre utblås. Ser lite galet ut som det är nu.... Tycker jag
Annars en mkt läcker dämpare !!!
lugn, den färgen går nog att gnugga bort med fingrarna om man så villDet blir nog bäst att ha den där du satt den nu! mycket snyggt! Får bara se till att polera bort trycket på dämparen om det nu inte e ett klistermärke?
lugn, den färgen går nog att gnugga bort med fingrarna om man så vill
Haha ja den var väl från micro..
kommer inte motorn gå lite annerlunda med den där? nu kommer du ju få lov att fixa öppet sportluftsfilter och mappa om den för att jämna ut det
1 3/4 tum eller ca 45/50 inner/ytterFräckt! Vad har du för anslutningsdiameter på den burken, inner & ytter? Jag behöve nämligenr en som är 55 mm eller större!
Ser ut att bli en riktigt grym hoj! Har du en ljuddämpare på varje sida? Tänkte eftersom den har dubbla dämpare i vanliga fall.... Skulle isf va kul att se en bild tagen bakifrån så man ser hur det ser ut.
Hur är SV:n att köra annars? Har läst lite tester där dom beskrev den som "ej wheeliebenägen", sen om man anser det vara negativt eller positivt är ju upp till var och en. Lär man koppla upp den på 2:an eller går den upp med av-på varianten?
Drevar du om din hoj nu när den blir fighter?
Fetutblåset behåller jag tillsvidare för det är ju det som sticker lite ut lite extra mot de flesta andra "bara" 3"
det där måste ju vara minst 4 tum huga! men så är ju japanarna inte kända för att bygga smakfullt snarare asfult
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|