Ankan_84
Gudomlig sporthojare
Shit, den här tråden vill jag verkligen följa! Brutalt...
jag me, den kommer nog bli brutal... fighter med 1000 cc twin, ojojoj
Shit, den här tråden vill jag verkligen följa! Brutalt...
Skitsnygg hoj! Grym ljuddämpare, ascool.
Funderar på att införskaffa en till min Bandit. Hur tänker du sätta fast den så att det sitter stabilt på röret/rören från cylindrarna?
Jag tänkte inte ha 2 dämpare och orsaken är ganska enkel. Orginal röret är väldigt tillplattat pga att både nedåtgående rör från bakcyllen och uppåtgående från framcyllen-vä dämpare ska samsas plus att stödet själ så mycket plats på vä sida, flödet i den biten är rent usel. en snabb bedömning är att det är neråt halva mot hö sida iaf om man känner på avgaserna när dom puttrar ut Det enda möjliga om man ska ha 2-2 är att bygga underseat så att man kan dra den bakre cyllen direkt upp till dämparen istället för att gå ner i "ormboet" och vända. Bygger man 2-1 som jag har tänkt så kan man gå ner och ihop med den främre cyllen utan att "platta" till röret.
Angående SV'n som hoj i stort så är det en mycket bra kompromiss, visst kan jag sakna min gamla gixxer 1000 för effekten ibland men SV'n är precis "lagom" till det mesta, jag gillar den skarpt. Weeliebenägen? det får väl bli ett nja där. Det är inte så att den reser sig självmant på 2:an, men å andra sidan så är jag ingen bakhjuls-guru hur gärna jag än vill va det Jag kommer nog att dreva ner den så småningom men det beroro lite på hur den blir när man flyttar tillbaka tyngdpunkten med den mer upprätta körställning som jag kommer att få nu.
Du är så duktig så...bara du gör belysningen orange i ställe för vit så blir den ju hu r läcker som helst
Kommer frugan få köra den också när den är klar
om jag inte visste bättre så skulle jag gissat att du e blond lampmasken är INTE lackad ännu, den är vit från början så att säga, och min hoj är inte orange, den är kopparfärgad men det där med färger och tjejer är ju alltid lite svårt eller oxå kan det vara de där hormoslyr(Agent Orange)-bekämpade hälsinge-skogarna som har påverkat färgseendet
det var då väl det mest smaklösa
Äntligen ute i det fria, nu är den snart helt klar, ska försöka få masken lackad till veckan
och här har ni en liten film innehållande första provgasningen med nya systemet, högt? nja inte så farligt
Brum brum filmen
.
skulle haft en cuts o tatt bort den där spoilern(handtaget) bakpå..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|