Scott Sexpump
Ballistic
Nu snart åker jag på körskolan för att köra min FÖRSTA sväng med tung MC.
Så... måste sticka vi hörs, hej.
Så... måste sticka vi hörs, hej.
Mattias skrev:Hohoho! Nejdu, det är NU skiten börjar. Du kommer aldrig att få det så slappt och skönt som du hade det i skolan.
Swedie skrev:Jag var ärlig mot tjejen i USA och det gjorde att jag åkte in i fängelse. Tack för den
Swedie skrev:kan säga att jag var nära att släcka mitt liv idag... långtrådare väger mycket och min bil accelerar inte så fort! svettigt! men skoj
sharpedge skrev:Men jag har hittat en görgo åksträcka iaf mellan varberg och halmstad som jag ska köra när allt är fixat.
öh, du blåste just ut det enligt den där smilisen. Tack då...JAG VILL GÖRA NÅTT!!!!!!!!! argh!!! blir tokig o bara sitta här.Tofast4Hjo skrev:Då får vi blåsa nytt liv i det........ :
amerikanskt sådant oxå (prison.. )Meissner skrev:Fängelse säger du?
Swedie skrev:amerikanskt sådant oxå (prison.. )
Det är den enda jag känner till så det är nog den ja. Körde den första gången i helgen. Supersträcka och sen avsluta den med glass på tre toppar utanför varberghållundan skrev:Kustvägen mellan Varberg och Halmstad? Steninge och den vägen eller?
Den är inte dum.
UrbanTiger skrev:Fan vad sugen på glass man blir av att läsa inlägg i en sånn här tråd
Någon som provar nån ny sort i år ?
loser skrev:Jag hade en jämn och fin avföring idag! Det räckte för att göra min dag, men så är jag rätt gammal också.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|