petter skrev:kommer inte dom som bor utmed den där vägen ut och hytter med näven eller ställer en traktor mitt över den ?
Mattias skrev:[...]vid fåren[...]
anja skrev:en torsdagsrunda i höstas klev det ut nån med en stor planka på fitunavägen.
Kidden skrev:Börjar ni tidtagningen nere vid cafét och vart stoppas klockan?
Vi lär väl syns fler gånger om ni står där och filmar.
Heli skrev:Har du inte kollat in filmen där syns det väldigt tydligt?
RoLLER skrev:Fundera på vad....? Kommer du att låta Svampe köra MC nå mer när inte du är med Jag tyckte ändå att han var ansvarsfull..... typ Det hade ju kunnat vara värre iaf....
RoLLER skrev:Får Svampe köra fler repor?
Heli skrev:.
Kanonbra att han som alltid håller ner farten vid bebyggelse.
Hmm hur snabb är han egentligen? om han fick öva mer på bana och köra mot de stora pojkarna.
Jag skulle oxå vilja köra så fort men vågar inte pressa marginalerna, särskilt på gata.
RoLLER skrev:Får Svampe köra fler repor?
The_Riverman skrev:Passar på att låna tråden för att varna för en vägbula på slingerbulten som man drabbas av om man kommer från Rosenhill-hållet. Efter Kalhyggeskurvan kommer en kurva där det sitter en blå/gul skylt, i kurvan efter den ligger vägguppet som iaf överraskade mig en hel del..
Heli skrev:Har du inte kollat in filmen där syns det väldigt tydligt?
Kidden skrev:Nope, nedladdningen funkar inte för mej.
svampe skrev:Jag får väl om jag vill, men det känns onödigt då jag inte har planer på att försöka köra fortare.
Du vet ju att jag inte bryr mig om tider osv. Det ska vara roligt, inte hetsigt, då bör man sätta sig och fika en stund och bara må bra.
The_Riverman skrev:Passar på att låna tråden för att varna för en vägbula på slingerbulten som man drabbas av om man kommer från Rosenhill-hållet. Efter Kalhyggeskurvan kommer en kurva där det sitter en blå/gul skylt, i kurvan efter den ligger vägguppet som iaf överraskade mig en hel del..
RoLLER skrev:Hmmmm är det där där Svampe kör om Custom hojjarna ???
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|