Åkte förbi där med lastbilen strax efter det hänt. Finns måånga delade åsikter om den händelsen. Enligt vittnena Då var killen verkligen ute och buskörde. Lagen om vänstersväng fungerar i detta fall i teorin, men Inte i prktiken
Troligtvis många, och då från två läger. Jag säger mig inte tillhöra något men av mina egna (kanske förhastade?) slutsatser så säger jag att tjejen ej är skyldig.
En bild över olycksplatsen visar att det är ganska så lång raksträcka, men nu kan jag ju inte säga att det var helt fri sikt där på olycksdagen men eftersom jag har pendlat denna vägen i många år så vet jag att detta är stället att köra om på.
Har dessutom fått två fortkörningsböter på detta ställe då polisen plockar de som kommer i full fart över rakan här.
Pilen visar från vilket håll killen i Bmw'n kom om jag inte minns fel.
Har även talat med en bekant till en av brandmännen som var på plats och de sa att det hade gått ruskigt fort troligtvis...
Men jag kan inte säga emot Xibalba för övrigt, om fler inte skulle chansa så skulle det spara många liv. Men denna gången tror jag inte att det handlar om något dylikt, utan helt enkelt en buskörning som gick åt helvete.