If Chuck Norris would ever post on a web-forum, there would be only one post!"If Chuck Norris ever got caught for speeding, he'd let the cops off with a warning."
If Chuck Norris would ever post on a web-forum, there would be only one post!
Chuck Norris once roundhouse kicked Bruce Lee, breaking him in half. The result was Jet Li and Jackie Chan.If Pizzabagarn showed his ninja moves, Chuck Norris would cry
Observera att jag lärt mig mina tricks under sent 80-tal så jag kan allt det där med kaststjärnor och konsten att plocka ut inälvor från folks magar.
Do it the Bruce Lee way!!!!
If Pizzabagarn showed his ninja moves, Chuck Norris would cry
Observera att jag lärt mig mina tricks under sent 80-tal så jag kan allt det där med kaststjärnor och konsten att plocka ut inälvor från folks magar.
Do it the Bruce Lee way!!!!
Det anmärkningsvärda är alla tvärsäkra åsikter hur outlaw R1 killen var. 95% av filmen får vi aldrig se.
På aftonbladet TV finns lite andra sekvenser.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8116881.ab
Om du som känner honom inte förstår det, hur tror du då polisen resonerade?Det är en gåta för mig också.Han hade inte kört förfort eller saknat körkort i den stunden när de skulle bli stoppade
Jag tror att när väl adrenalinet pumpar efter att ha börjat dra på ordentligt så finns det bara två sätt en jakt kan sluta på, krasch eller klara sig. Har du någonsin hört talas om någon på räserbåge som försökt dra men sedan stannat efter en stunds jakt?Den filmen stärker bara min åsikt att polisen gjorde helt rätt. Om man (i gångfart, hyfsat ofarligt och reglementsenligt) blir inprejad i ett staket så att brädorna flyger, och ändå inte stannar. DÅ om nånsin finns anledning att tro att just den killen verkligen har anledning att fly, och därmed definitivt ska stoppas.
Den filmen stärker bara min åsikt att polisen gjorde helt rätt. Om man (i gångfart, hyfsat ofarligt och reglementsenligt) blir inprejad i ett staket så att brädorna flyger, och ändå inte stannar. DÅ om nånsin finns anledning att tro att just den killen verkligen har anledning att fly, och därmed definitivt ska stoppas.
Hur svårt kan det vara?
Summa-kardemumma: både gjorde fel och killen ansvarar själv för sina skador.
- MC-föraren gjorde fel som inte stannade.
- Polisen gjorde fel i att inte lyssna på order.
- MC-förarens fel att han vurpa.
Blir både Polisen och MC-föraren dömda för det sina beslut så är dom kvitt i min värld.
+1
Förstår inte hur nån kan få det till att det är polisens fel att killen vurpar på sin hoj.
den viktiga frågan är inte ifall killen ramlade på sin hoj eller inte, det vesäntliga är att polismannen har brutit mot överordnades order att avbryta jakten. dessutom har han kört i 200+ , mot rött med mera.
hade utfallet varit att killen hade kommit undan (vilket 99% gör, och ledningen som beodrar avbrytandet även känner till) och polisen skadat någon civil hade skuldfrågan varit tydligare. faktum är att det klonkas en hel del med utryckningsfordon i det här landet.
Du har inte sett de andra av hans inlägg där han uttrycker sitt hat mot ett ordningssamhälle och våra välbehövliga väktare av lagen?Tänk en gång till, snälla..
Inskickat av Peter1980
10) Han kanske trodde att det stod 500 på 50 skylten..
Ja, dyslexi verkar på något märkligt vis ha blivit en folksjukdom under de senaste 10 åren eller så.
Skrämmande vad man får för haranger till jobbmailen titt som tätt.
enskilda poliser som anser sig stå ovanför det.
jag förstår inte, poliser har väl regler att följa de med? det är uppenbarligen inte bara jag som tycker det utan även rättsväsendet i och med att han nu står åtalad.
bollox; jag tycker att vi ska ha ett ordningsamhälle, dock ej enskilda poliser som anser sig stå ovanför det.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |