Vad är problemet? Väljer man att "dra" så får man väl ta konsekvenserna av sitt beteende!
Att sitta på hojen innebär förhoppningsvis inte att så fort jag kör över 120 km/h så är jag fri från de lagar som finns i landet.
Ja när man kör så där jävla dåligt som han faktiskt gjorde på filmen så får han ju delvis skylla sig själv...
Kan man inte dra ifrån snuten så ska man inte göra det heller!
MEN som jag nämnde i den andra tråden dom som har haft snutjag vet hur snutar kör...
Att som polisman utsätta andra för fara än den man jagar i hastigheter upp emot 200 och mer... Det inte ok eller vad tycker du?
Eller att åka förbi skogis 3gånger bakom 2st hojar som bara leker med dom.. Det inte heller ok...
Eller att jaga en hoj och köra mot rött så att man strycker sidan på bilen som kommer ifrån vänster och åker med ena hjulparet halvvägs ner i diket för att inte smälla men ändå fortsätta att jag i över 200 för att sedan föröska frånta med hojen i full trafik... Är det ok tycker du?
Jag tycker iaf att i dessa lägen borde man som polis inse att det är dags att lägga ner...
Men dom gör det bara för att dom själva tycker att det är kul och inget annat, och händer en olycka så skit samma lite action är alltid kul!