Det är ju en av roadracingens och STCCs starkaste kort - att depån är öppen.Det jag inte fattar är varför folk ska in i depån och irra runt med barnvagnar
Förstår att han blev irriterad om dom var i vägen!
Det är ju en av roadracingens och STCCs starkaste kort - att depån är öppen.Det jag inte fattar är varför folk ska in i depån och irra runt med barnvagnar
I depån ska dom ju få knalla runt, precis som Gustav skrev, men knallar dom ut i bandepån så får dom smisk, där får dom inte vara! Hade dom dessutom ställt sig i fast lane så är det ännu värre. Men, nu var det ju i depån det handlade om, och även om dom får vara där så ska man ju ändå visa hänsyn för dom tävlande som har bråttom ut på banan och inte vara ivägen.Det jag inte fattar är varför folk ska in i depån och irra runt med barnvagnar
Det finns ju en väldigt easy fix på depå, publik vara i vägen problemet. Gör som crossen o gokarten, det är strängeligen förbjudet att köra tävlingsfordonet i depån. Tävlingsfordonet får endast ledas i parkering depå.
Det finns ju en väldigt easy fix på depå, publik vara i vägen problemet. Gör som crossen o gokarten, det är strängeligen förbjudet att köra tävlingsfordonet i depån. Tävlingsfordonet får endast ledas i parkering depå.
En cross är även betydligt mycket lättare och dom har inte skinnställ på sig, att knuffa en RR-hoj tvärs igenom depån en solig sommardag gör ju att man blir genomblöt av svett.Egentligen håller jag med. Men, i cross använder de inte däckvärmare och står du längst bort i depån så har du att göra i 2 minuter att gå till bandepån. Obra.
Men att köra fort (= över promenadfart) borde vara belagt med böter. 500 spänn. Här skulle domarna kunna göra en insats; trava runt i depån och dela ut inbetalningskort! Pungt. I depån ska små knoddar kunna vara utan att man ska behöva vara rädd för deras säkerhet! Pungt igen.
Egentligen håller jag med. Men, i cross använder de inte däckvärmare och står du längst bort i depån så har du att göra i 2 minuter att gå till bandepån. Obra.
Men att köra fort (= över promenadfart) borde vara belagt med böter. 500 spänn. Här skulle domarna kunna göra en insats; trava runt i depån och dela ut inbetalningskort! Pungt. I depån ska små knoddar kunna vara utan att man ska behöva vara rädd för deras säkerhet! Pungt igen.
Man slipper vara helt slut när man kommer fram till bandepån. Men det är ingen som åker i promenadfart, det går fortare än så.Vad är då skillnaden mellan att gå med hojen eller åka i promenadfart?![]()
En cross är även betydligt mycket lättare och dom har inte skinnställ på sig, att knuffa en RR-hoj tvärs igenom depån en solig sommardag gör ju att man blir genomblöt av svett.
Men i övrigt håller jag med.
Mycket relevant, tack.125 (70 kg) och 250 (100 kg) väger som crossar.![]()
Ok då, då får alla med R4 4T + BoTT köra hojen men dom andra måste knuffa den125 (70 kg) och 250 (100 kg) väger som crossar.![]()
125 (70 kg) och 250 (100 kg) väger som crossar.![]()
250 kommer med största sannolikhet köra med SuperMono nästa år.Bra info. 250 har inget på tävling att göra längre. 125 är för lite effekt.
Nästa fråga..![]()
250 kommer med största sannolikhet köra med SuperMono nästa år.
Du får väl banta om effekten inte räcker till.![]()
Ytterligare ett ärende som kan sätta Davids avstängning i lite perpektiv.
...
Att sänga av David i två månader är = döda alla hans chanser till något mästerskap. BIG DIFFERENSE.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |