Känns ju lika genomtänkt som det här..
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/article7908985.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/article7908985.ab
...tyckte jag läste något om aggresivt torrgasbeteende mot publik som gick "ivägen" i depån på Falkenberg. Och en potentiellt farlig situation som följd av en slunten koppling i samband med det, ..något barnvagnsrelaterat om jag inte minns tokigt.
Han fick väl starta sist den tävlingen pga det, ...efterspel på det kanske ? Fast det vore lite konstigt.
...tyckte jag läste något om aggresivt torrgasbeteende mot publik som gick "ivägen" i depån på Falkenberg. Och en potentiellt farlig situation som följd av en slunten koppling i samband med det, ..något barnvagnsrelaterat om jag inte minns tokigt.
Han fick väl starta sist den tävlingen pga det, ...efterspel på det kanske ? Fast det vore lite konstigt.
I Sverige straffas man som vanligt 2 gånger
Jag tycker det är skandal att svensken ska bli avstäng....vem fan har inte soppat till sin egen hoj för att man har blivit förbanad att skiten inte funkar.. Det kommer bli 15 små PRO superbike pojkar som försvinner 1 efter 1....
Skandal stavas SVEMO och Björn Andersson som har beslutat detta.....
Jag tycker det är skandal att svensken ska bli avstäng....vem fan har inte soppat till sin egen hoj för att man har blivit förbanad att skiten inte funkar.. Det kommer bli 15 små PRO superbike pojkar som försvinner 1 efter 1....
Skandal stavas SVEMO och Björn Andersson som har beslutat detta
Fan vad löjligt!Uppdaterat på highsider, med Davids kommentarer: http://www.highsider.se/page48.html#david_talar_ut_101007
Fan vad löjligt!
Det där är väl inget speciellt?![]()
Lite väl många "hörde från nån som trodde..." nu, snart har nån hört att han tog hojen i gaffeln och slog sönder en barnvagn med denVad jag hört så var det även ett staket till parc fermén som "flög" iväg o landade ganska nära en barnvagn eller liknande.
Men visst känns det lite hårt dömt, tycker nog att det hade suttit bättre med en hyffsad böter om det nu var så det gick till.
Å torskar miljonbelopp i sponsorpengar? Jag är skeptisk...Om beslutet är felaktigt tycker jag att dom andra "11?" förarna inte heller kör förrens avstängningen har upphört, att dom är lite solidariska helt enkelt.... !
Vad jag hört så var det även ett staket till parc fermén som "flög" iväg o landade ganska nära en barnvagn eller liknande.
Men visst känns det lite hårt dömt, tycker nog att det hade suttit bättre med en hyffsad böter om det nu var så det gick till.
Förvånar detta beslut i från Sveriges största pajas organisation mig??
Får det ens mig att höja på ögonbrynen??
Inte alls då Svemos RR-sektion alltid gjort sitt bästa för att försämra det för RR-förarna. I mina ögon en samling pinsamma personer som antagligen fick leka med trasiga leksaker som små och ngt som dom borde fortsatt med istället för som nu ha sönder förutsättningarna för en av Sveriges stora framtidslöfte för händelser som inte annat kan kallas simpla & banala!!
Stå på dig Svensken, vi är många som både hoppas & tror att Riks-idrottsförbundet ändrar på detta ointelligenta beslut som nu fattats!!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |