Härmed vill jag uppmana alla som tar ut någon form av licens genom svemo att inte betala in en krona innan det här är löst och avstängningen hävd.
Nu menar jag inte att alla ska offra hela sitt tävlande för att stödja svensken men ekonomi är ett kraftigt påtryckningsmedel och det är en stor skillnad för svemo att intäkterna skjuts från fjärde kvartalet i år och första kvartalet 2011 till att ingen betalar förränn precis innan vi ska börja tävla i april 2011.
Så låt bli att betala som vanligt nu i slutet av året/början av nästa och håll inne med alla betalningar till svemo så länge!
Ni som ställer upp på att skjuta på er betalning till svemo för att visa ert stöd skickar ett e-mail till mig på
petter.jansson@gmail.com med ert namn och licensnummer (första sex i personnummret) ämnesraden svemo så sammanställer jag en lista.
Så vill jag igen påminna om att det inte är hela svemo som ska bekämpas utan vi måste söka förståelse och stöd hos så många inom svemo som möjligt för att ha så starka påtryckningsmedel som möjligt mot RF när de senare ska fatta beslut om överklagan.
Även om jag kommer att jobba för att Domare Björn Andersson samt ledamöterna Rune Brännström, Åke Knutsson och Lars Lindgren blir avsatta från sina uppdrag av svemo så hjälper inte det David i den här situationen. Är det några som ska mailbombas så är det de fyra personerna.
RR-sektionen med Hansson, Träff och Stillert kan ni ochså maila till men då för att visa ert stöd för David och det arbete sektionen nu utför för att häva den här avstängningen.
//Petter Jansson
#30 Pro Superbike