Fast man kan ju inte klandra honom för det här beslutet..och svarar mig själv.
han finns här på sporthoj ju.
undra om han känner sig nöjd nu????
Fast man kan ju inte klandra honom för det här beslutet..
En protest för en av de "förseelser" som David dömts för. Det är ju inte hans fel att det hela fått galna proprtioner.det var ju han som lämna in protest.../klagan på att svensken skrämnde barn i barnvagn
det var ju han som lämna in protest.../klagan på att svensken skrämnde barn i barnvagn
Nästa år är nytt år, nya pengar och nya förutsättningar.
Största anledningen till att jag tappar motivation, är att det kostar mer än det smakar. Tex sånna här saker gör att det inte känns motiverat att lägga 20-30.000kr för en tävlingshelg. Och sen riskera att få starta sist eller inte alls pga konstiga domarbeslut. Eller att krocka med en traktor.
Det finns mycket mera vatten under mitt beslut att inte köra dom två sista tävlingarna i år. Men jag tror jag tjänar i längden på att inte spy all galla samtidigt.
Samtidigt ville jag meddela att jag inte skulle köra, för det var många som undrade och frågade.
Vilket han gjorde helt RÄTT i, om historien stämmer att David dels körde för fort och att han varvad hojen brevid en barnvagn...
(har fått för mig det var i parkeringsdepån, stämmer detta?)
David stod med sitt läger 100m i från utfarten. och där var absolut ingen parkering. Det är snart en höna av en fjäder.
Så fort kan han inte kört.. det gick folk i depån hela tiden.
Vilket han gjorde helt RÄTT i, om historien stämmer att David dels körde för fort och att han varvad hojen brevid en barnvagn...
David stod med sitt läger 100m i från utfarten. och där var absolut ingen parkering. Det är snart en höna av en fjäder.
Så fort kan han inte kört.. det gick folk i depån hela tiden.
klart att Björn Andersson ska hängas ut med alla sina konstiga egna beslut han har tagit under alla dessa år.
Klart att har säkert gjort en massa bra för sporten.. Men det överväger inte allt tokigt han har gjort..
//BC
H
Eller är det bara jag som tycker vi borde ha fler familjer i depån & på läktarna?
Missförstå mig rätt nu, jag har anmält mitt stöd till David.
Tycker bara du hänger ut fel gubbe.
Det är straffet som upprör mig, samt att det kommer först nu...
//
Benny
Självklart ska vi ha mer publik. men i depån? Barnvagnar borde vara förbjudet i depåområret eller? tycker det verkar farligt.... ?
edit.
om nu vuxna människor på depåmoppar ska ha hjälm i depåområdet borde väl barnvagnar varaförbjudna?
Rash har ju redan fixat en sån, kolla efter hans inlägg i den här trådenVarför inte starta en namninsamling för att visa missnöjet inför svemo?
Klart man ska få ha barnvagnar i depån (självklart inte i bandepån). Hur ska annars förare med familjer kunna fortsätta köra rr?
funkar ju utomlands. Klart det funkar.
Varför inte starta en namninsamling för att visa missnöjet inför svemo?
Klart man ska få ha barnvagnar i depån (självklart inte i bandepån). Hur ska annars förare med familjer kunna fortsätta köra rr?
funkar ju utomlands. Klart det funkar.
gå in på highsider.se så hittar du info om namninsamlingen. Fått in en bra bit över 100 namn på ett dygn. Räknar dock med betydligt många fler.
och svarar mig själv.
han finns här på sporthoj ju.
undra om han känner sig nöjd nu????
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |