Fast där finns lika många kriminologer som säger tvärtom. Fattigdom leder till att individer med brottslig benägenhet utför vissa typer av brott. Har de mer pengar gör de andra brott.
Jaså nu duger Ann Heberlein
Jaså nu duger Ann Heberlein
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Jo, hur så?Du läste inte innehållet?
Buy quality, cry once
Ja absolut. Och varför begår inte kvinnor brott trots fattigdom? (Testosteron etc)
Buy quality, cry once
Nu tvingas också SVT rapportera om fiaskot
Hur många liv ska svensk politisk korrekthet få skörda?
Sveriges myndighet jobbar inte i medborgarnas intresse, det är en sak som är säker.I inlägg 2202 hade du med liknande nyhet men då tyckte snillen att historiskt sett har det inte varit en bra idé att stoppa flyg !!! Typ 1 vecka senare har man svängt 180 grader och tycker att man bör stoppa flygen från Iran.
Hur stort förtroende får man för våra myndigheter som helt plötsligt måste jobba lite för månadspengen.
Det ska vara glasklart hur det ska ageras vid olika typer av kriser, det är deras jobb.
Inget hattande hit o dit.
Jag tycker det är så otroligt självklart men kanske är det lätt att sitta här bakom tangenterna och vara expert
Såg att Grekland upphäver asylrätten i en månad.
Konstigt, vad mycket andra länder kan göra som vi inte kan, tycker ni inte?
Se där, allt går tydligen.De har även använt rådet från en gammal SD-politiker att skjuta de som vill över gränsen.
I inlägg 2202 hade du med liknande nyhet men då tyckte snillen att historiskt sett har det inte varit en bra idé att stoppa flyg !!! Typ 1 vecka senare har man svängt 180 grader och tycker att man bör stoppa flygen från Iran.
Hur stort förtroende får man för våra myndigheter som helt plötsligt måste jobba lite för månadspengen.
Det ska vara glasklart hur det ska ageras vid olika typer av kriser, det är deras jobb.
Inget hattande hit o dit.
Jag tycker det är så otroligt självklart men kanske är det lätt att sitta här bakom tangenterna och vara expert
Du läste inte innehållet?
Buy quality, cry once
Jag läste innehållet...
Det är spot on precis som hon skriver, att brunsmeta alla som som ifrågasatte svensk migrationspolitik har verkligen varit kontraproduktivt...
Nu sitter vi här med problemen som vissa inte såg att dom skulle komma...
https://www.expressen.se/nyheter/coronasmittad-chauffor-jobbade-nar-han-var-sjuk/
Chaufför på färdtjänstbolaget Samtrans jobbade när han var Coronasmittad. I alla andra artiklar om smittade har det nämnts i vilket land de har smittats. I Italien. I den här artikeln nämns inget. Jag antar det är nya sättet att beskriva att smittan kommer från Iran men det är väl för rasistiskt att skriva Iran i tidningen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|