Trots den konstiga lögnen i ingressen så är rubriken rätt.
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Lägstanivå avseende vad?
Trots den konstiga lögnen i ingressen så är rubriken rätt.
Lägsta folkliga förankring?Lägstanivå avseende vad?
Han gjorde det som varje svensk politiker borde göra, göra allt för att se till att svenska skattebetalare inte ska behöva agera socialbyrå åt all världens folk.
Högern som Annie Löfvén?Om Socialdemokraterna är vänster så såg "vänstern" det för många år sedan.
Göran Persson orolig för social turism
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/21BoRq/goran-persson-orolig-for-social-turism
Men då tyckte "högern" att det var "fel" åsikt, för det var inte utan från "högern" då...
Högern som Annie Löfvén?
Nu ska du föregå med gott exempel och inte bli otrevlig bara för att dina nya kompisar är här.Nu finns de mer politiskt kunniga som kan berätta för dig hur det låg till.
Dessutom kan du söka kunskap på "nätet" där det finns mycket att läsa!
Heja Jimmie!Man måste vara rejält svagbegåvad om man inte insett att om man tar hit Mellanöstern så får man Mellanöstern.. sen att det inte räcker med att stoppa inflödet, det krävs en återvandring med.
Men Jimmie visar ryggrad, det kan man inte säga om sossarna och dess allierade.
Om du så gärna vill ha ett Kabul, varför flyttar du inte dit själv?
Du måste ju verkligen gilla sprängdåd och skjutningar, terror och misär.
När blev det svenska skattebetalares ansvar?
Humanitet... ska all världens folk ha rätt att bo i Sverige?
Tror knappast våra förfäder slitit så för vår skull om dom sett att vad vi gjort med vårt (deras) land.
Nu finns de mer politiskt kunniga som kan berätta för dig hur det låg till.
Dessutom kan du söka kunskap på "nätet" där det finns mycket att läsa!
Nu ska du föregå med gott exempel och inte bli otrevlig bara för att dina nya kompisar är här.
Den här skärmdumpade jag själv när det hände, sen när blev en misstänkt gärningsmans hudfärg viktig?
Mailade AB men fick inget svar.
View attachment 452915
Det här är helt ofattbart fake news.
Slutsatsen precis alla över 11 år gamla drar är:
En endaste gång har vita män fastnat på bild. Alla andra bilder som funnits men inte publicerats alternativt förvanskats var bilder på människor som såg lite annorlunda ut.
Älskar Aftonbladet, de förstår inte ens vilken nytta de gör, och sådana finns det som bekant ett epitet för.
Jag fattar inte.
Ett tips från mig till dig:https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/12531754
Jag fattar inte. Varje sekund i livet upplever jag saker via mitt medvetande. Kan alla dessa upplevelser kopplas till jämställdhetsfrågor?
Män med pistol på reklamskyltar?
Undergivet språk man lär sig som kvinna?
Hat mot kvinnor är parallellt mot hat mot invandrare?
Vi är inte jämställda för att bla 20 kvinnor om året blir mördade av sin partner/ex?
Använd gärna ordet "jag" istf "man" eller "kvinnor".
"Jag upplever att jag är förtryckt för att X"/"Kvinnor är förtryckta för att X."/"Man känner av X varje dag."
Ser ni skillnaden. Det blir inte samma retorik i att på något sätt företräda alla kvinnor och deras upplevelser av X.
Varför är det endast vad man i svensk mening kallar ”högerfolk” som visar upprörda känslor när sådant som ovan sker?
Andra skaran bryr sig inte, eller tror att man kan hantera det lågaffektivt? Ärligt nyfiken på hur man kan uppvisa likgiltighet för det som sker i grannhuset samtidigt förfäras över sånt som är svårt att påverka flera nationer bort. Hur går det till, rent ”hålla två tankar i huvudet samtidigt”-mässigt. För brist på upprörda känslor är det inte i andra frågor.
Vill inte spela ”mörka krafter” i händerna? Nä det är ju precis vad som sker. För varje god person som mest ser spännande utmaningar men aldrig ett uppenbart fel/problem, byggs det successivt ett medborgargarde.
Enigheten skapas knappast kring att vilja rädda världen, det finns inte fog för den idén. Enigheten skulle kunna skapas kring kärnvärden tätt inpå knuten, möjligen.
När det skorpar till sig blir människan tämligen sluten. Corvid-19 är en utsökt, om än anekdotisk, bevisföring.
Om man har ont av att folk tar lagen i egna händer, beror det på att det rimliga och rättvisa har lämnat walkover. Inte att folk behöver kamma sig och slappna av.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|