Sverige idag..

Raderad medlem 51742

Guest
Fast vilka är det som anmäler så många inlägg? Som vanligt gillar inte politiska korrektheten att bli ifrågasatt är min tolkning, i synnerhet en specifik medlem verkar ytterst lättkränkt.

Jävlar vad fet den här låten är förresten:

https://youtu.be/07Y0cy-nvAg

Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk

Den dagen vi inte längre har friktion är då vi skall bli riktigt oroliga :)

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jimmieponken påstår att han inte är välkommen i Turkiet igen. Jag tror att han ska vara tacksam att han inte testade deras gästfrihet lite till. Jag är inte övertygad om att deras rättssystem är skilt från politisk styrning.

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Last edited:

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Betyder det här att hela svenska folket får lämna Turkiet? :va

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jimmieponken påstår att han inte är välkommen i Turkiet igen. Jag tror att han ska vara tacksam att han inte testade deras gästfrihet lite till. Jag är inte övertygad om att deras rättssystem är skilt från politisk styrning.
Varför kallar du en svensk riksdagsledamot som blivit utvisad av en vidrig illegitim regim som orsakar så mycket lidande för "-ponken"?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
UD råder nu att inte åka till norra Italien.

Skönt att UD är snabba ( if UD eqs true then set ironi = on ) med rekommendationerna med tanke på att merparten redan smittade varit där. Dom är lika trovärdiga som Folkhälsomyndigheten.

:huvet
:smasha
"Vi såg det inte komma"

Nighttrain

Medlem
Gick med
5 Apr 2019
Hoj
Harley, Ducati, Honda, Yamaha

Han gjorde det som varje svensk politiker borde göra, göra allt för att se till att svenska skattebetalare inte ska behöva agera socialbyrå åt all världens folk.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Han gjorde det som varje svensk politiker borde göra, göra allt för att se till att svenska skattebetalare inte ska behöva agera socialbyrå åt all världens folk.
Han gjorde helt rätt och SD bygger upp förtroende i sin väljarbas med att faktiskt leva som man lär.
Sedan tror jag att det blir svårare för vissa politiskt korrekta väljare att gå över till SD med sådana här tilltag så svårt att värdera om det är taktiskt eller inte.
Att vanligt folk ser att det finns en enda politiker som ger sig ut och kampanjar är möjligen mer bra än dåligt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
"Två ninjor arga"
6451bdcbe6ce3f33361e4234c7311d00.jpg

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Varför kallar du en svensk riksdagsledamot som blivit utvisad av en vidrig illegitim regim som orsakar så mycket lidande för "-ponken"?

För att han ger ett omoget intryck och utger sig för att tala för fler än han har mandat till.
Han kan knappast ha åkt dit ovetande om att hans beteende var impopulärt. För övrigt är Erdogan vald till president och inte illegitim.

Då Jimmieponken ändå var på flygplatsen för att åka hem kan utvisningen knappast ha påverkat honom.
För övrigt vill jag minnas att man ska följa svenska regler när man är här och då är det väl rimligt att samma sak gäller åt andra hållet?

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Inte sjutton tror du på allvar att någon av personerna på plats bryr sig om hans lappar? Det där är enbart en del i hans valkampanj och riktat till hans valboskap.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Inte sjutton tror du på allvar att någon av personerna på plats bryr sig om hans lappar? Det där är enbart en del i hans valkampanj och riktat till hans valboskap.
Nu är du där igen, ponken, boskap.
Svårt ha en vettig diskussion med de förutsättningarna.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
För att han ger ett omoget intryck och utger sig för att tala för fler än han har mandat till.
Han kan knappast ha åkt dit ovetande om att hans beteende var impopulärt. För övrigt är Erdogan vald till president och inte illegitim.

Då Jimmieponken ändå var på flygplatsen för att åka hem kan utvisningen knappast ha påverkat honom.
För övrigt vill jag minnas att man ska följa svenska regler när man är här och då är det väl rimligt att samma sak gäller åt andra hållet?
"Hela Sverige bakar"

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Du menar som alla andra politiker gör, "Svenska folket vill ha öppna gränser" "Svenska folket vill lägga ner kärnkraft" "Svenska folket vill...."

Han företräder just nu Sveriges största parti, då är det väl värre när en Miljöpartist uppger sig tala för vad Svenska folket vill? Vad är dom, 4.1% ?

Nighttrain

Medlem
Gick med
5 Apr 2019
Hoj
Harley, Ducati, Honda, Yamaha

Man måste vara rejält svagbegåvad om man inte insett att om man tar hit Mellanöstern så får man Mellanöstern.. sen att det inte räcker med att stoppa inflödet, det krävs en återvandring med.

Men Jimmie visar ryggrad, det kan man inte säga om sossarna och dess allierade.

Om du så gärna vill ha ett Kabul, varför flyttar du inte dit själv?
Du måste ju verkligen gilla sprängdåd och skjutningar, terror och misär.

När blev det svenska skattebetalares ansvar?
Humanitet... ska all världens folk ha rätt att bo i Sverige?

Tror knappast våra förfäder slitit så för vår skull om dom sett att vad vi gjort med vårt (deras) land.

Last edited:

nick burn

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2012
Hoj
bana ducati 999ish... gata monster 1000sie

Han är ju en ”ponke”...
Sen blev han inte utvisad ur landet om rätt ska vara rätt.
Jävla larv att springa med flygblad bland de där stackarna, populistiskt ? Lite va?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Trots den konstiga lögnen i ingressen så är rubriken rätt.
fa95fa2d775f55605d1e9302f9ca49f7.jpg

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Han är ju en ”ponke”...
Sen blev han inte utvisad ur landet om rätt ska vara rätt.
Jävla larv att springa med flygblad bland de där stackarna, populistiskt ? Lite va?
Jag tycker det var bra gjort eftersom han som det strategiska geni han är alltid prickar in den debatt som behövs.
Sedan förstår jag de som tycker det är osmakligt.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...